mandag, februar 20, 2012

Vinter ute ♥ VÅR inne

Ute laver snøen ned, og i går måtte jeg til pers og måke verandaen. Det er ikke akkurat favoritthobbyen min, men det er nå greit med det som er gjort. Egentlig burde jeg ikke klage for frem til nå har vi hatt svært lite snø i vinter så litt må jeg vel tåle... MEN snø er ikke akkurat min greie så jeg gleder meg til våren. 


Mens jeg venter på at det skal bli vår ute, har jeg investert i en perleblomst. ♥ Den hjelper jo litt og gir en herlig vårstemning på kjøkkenet. Den har fått plass på lysfatet på spisebordet og er plassert i ei gammel krukke fra Loppisen vi var på under bloggcampen i høst. Jeg tror jeg skal kjøpe noen flere perleblomster for de er jo så fine og blåfargen er jo helt nydelig. 


I dag var vi på en liten handletur etter jobb og barnehage. På torsdag er det karneval i barnehagen og jeg tenkte det var på tide å investere i kostyme. *smile* Guttene skal slippe å merke at mammaen misliker utkledning så til de grader, så jeg dro med godt humør på karnevalsshopping. Det bør nevnes at middagsspising ute og et par topper fra Vero Moda til meg selv også hjalp på humøret. *ler*

8 kommentarer:

EtterRegnet sa...

Ååå før et koselig lysfat du har ;) ja har vell sagt det før ;)
Like det fatet veldig godt!

Her ska småttisan har karneval i bhg i mårra ;)
Å du kan tru det e ei prinsessa som glede seg ;) hehe ;)

Bdicte sa...

No har vi fått akkurat nok sne!! Nok til at ongan kan sile og leke, vil ikkje ha mere!
Må si æ syns kanskje det blir vel mye vårprat på bloggan no, og vårvegg-konkurransen på NIB....
Vi e tross alt et langt land der halve landet ikkje får vår på ei laaang stund enda. Bittebittelittegranne irriteranes (les: misunnelig, hehe)
Ka tenke du om det?

Klem
Benedicte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Snødde her i dag også. Men jeg har shoppet sommerklær til jentene OG kjøpt perleblomst i dag, så da blir det vel snart vår da. ;)

Monica sa...

Herlig, vårlig hos deg i dag :))

Ha en fin ny uke :))

Kristin sa...

Det hjelper veldig å lage litt vårstemning inne, selv om den er et stykke unna utenfor døra:) Fin dag til deg:)

Anonym sa...

Så koselig lysfat!
Her har det vært skikkelig vårstemning i dag, snøen smelter i rekordfart og solen skinner. Deilig med vår! (håper det varer....)
Klem

Ønskedrømmen sa...

Perleblomster e nydelige. Ska gå te anskaffelse av et par sjøl. :)
Håpe du har en strålanes torsdag!
Klæm

Katla sa...

Har kjøpt par perleblomster jeg og, synes de er utrolig fine.
Lysfatet dit likte jeg utrolig godt!!