søndag, februar 19, 2012

Stua - igjen

Det har blitt mye sofabilder i det siste, men jeg lover at dette skal være de siste bildene derfra på ei stund. Forrige helg vant jeg et selvvalgt bilde innrammet da Reklamebyrået Mål & Mening hadde konkurranse på facebook. Jeg hadde liten tro på at jeg skulle vinne så jeg hadde ikke favorittbildet klart til å mailes den dagen trekningen var for å si det sånn. *ler* Likevel, etter noen dager fikk jeg sendt bildet jeg ville ha innrammet, og neste dag ble det levert på kontoret mitt. Tusen tusen takk, jeg ble kjempeglad!


Da jeg kom hjem med bildet hadde jeg ingen plan for hvor jeg skulle ha det, og det ble egentlig tilfeldig plassert på hylla over sofaen. Guttene ville vi skulle ha det en plass der vi kunne se det og for å slippe å finne frem hammer og stift idet vi kom inn døra satte jeg det fra meg der. Og vips - så følte jeg at sofakroken ble litt mer personlig og koselig. ♥ 


Her snør og snør og snør det, og jeg er vel ca like glad i snø som jeg er i å kle meg ut så da kan dere selv tenke dere at humøret ikke er helt på topp hos denne madammen. Hadde enda snøen ikke falt på trappa, verandaen og bilen kunne den kommet, men snømåking er kjipe greier gitt. *suuurke*

Ellers har vi hatt en fin fastelavenssøndag og vi har kost oss med ferske kanelboller, saft og koselig ettermiddagsbesøk. 


Håper dere alle har hatt ei fin helg og er klare til ei ny arbeidsuke!

8 kommentarer:

Bdicte sa...

Veldig koselig med bilde der! Æ har også kjørt mæ litt fast på sofaen i det siste, hehe... Må forbedres!

Her skal siste rest av helg nytes!!

Klem!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse, for en fin premie! Veldig fint bilde - og det passet jo perfekt på hylla! ♥

Her raser det av taket etter at det snødde i går, har hatt døra åpen i sola i dag, litt vårstemning, midt i februar. ♥

*klemmemassepå*

Fruehuset sa...

Vakre bilder:)
Liker stova di utrulig godt!

Kjempe fint bilde, kjekt når det kan bli enda litt meir personleg i heimen.

Ha ein fin fin søndag vidare:)

Manne's hverdag sa...

Lekker stue du har. Koselig og innbydende.

Ha en flott uke!!!

Klem

Kristin sa...

Så koselig bilde! Ikke oppstilt i det hele tatt, men et helt naturlig hverdagsknips:)Kjempefint!! Snø er jeg lei av! Hadde vår i går, og snø idag:( Fin uke til deg!

EtterRegnet sa...

Kjæmpe koselig stua ;) Liiiike å se bilda så det gjør ingenting at det kjem maaaange bilda fra stua ;)

Har kommet noen cm me snø her og, men nå er det NÅKK ;) hehe ;)

Unknown sa...

Herlig bilde - GRATTIS!!
Og det passet perfekt på hylla.

Sofakroken din er rett og slett elegant og lekker!!

KLEM

Psssst: drittsnø...

Kathrine sa...

Så fint det vart med bildet over sofaen! De e nu så skjønn de englan dine! ;)

Hjemme med min minste engel idag...huff... :/

Kathrine