lørdag, februar 18, 2012

Herlig helg ♥

Siden jeg og guttene var litt uenige om hvorvidt det virkelig var morsdag på søndag, tok jeg saken i egne hender denne helga. Tulipaner ble med hjem igår og nå står de så fint på salongbordet. Snittblomster er så fint, men finner alt for sjelden veien hit til Godt Isolert-huset. Kanskje jeg skal unne meg noen litt oftere?


Jeg tok først to pakker med lyserosa tulipaner, men jeg måtte bytte til hvite - men jeg får kanskje et aldri så lite poeng for å ha prøvd å kjøpe blomster med farge? *smile*

I dag har jeg og guttene vært sammen med ei venninne og hennes gutt i herligste Godfjord. Vi har aket, grillet pølser og hatt det kjempekoselig. Vi var til og med heldige med været selv om værmeldingen i går ikke så helt lovende ut. Nå ligger guttene strak ut i senga i stua, mens jeg koser meg med litt blogging og etterpå litt blogglesing. *hverdagslykke*


Resten av lørdagen skal vi bare kose oss her hjemme, og kanskje vanker det litt lørdagsgodis på oss hvis vi er snille. I morgen har jeg planer om å vise dere noe jeg har vunnet. Med den lille detaljen tror jeg at jeg endelig er fornøyd med sofakroken. Iallefall enn så lenge...

Ha en super lørdag alle sammen!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig! Både med tulipaner og godfjord-tur;)

Syns jeg ser en ny pute i sofakroken?!

kos dere masse resten av dagen;)
SMASK!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Dere er så flinke til å dra ut! ♥

Og vet du, jeg har slått til med mørk lilla tulipaner sammen med de hvite. Rosa blir det aldri. ;P Du får poeng av meg - for forsøket!

Og du, det siste rommet i huset; badet oppe ;)

Unknown sa...

Hehe, jammen det er jo skit det samme;)) fin var den ihvertfall, og jeg kan ikke minnes å ha sett den før. Jeanne D'arc?

små gleder sa...

Tulipaner er fantastisk fine - det er bare så synd de ikke holder fasongen lenger enn de gjør. Synes ikke de er like fine når kronbladene har åpnet seg helt.

Nyt lørdagen og kos dere sammen! Selv om de ikke vet betydningen av morsdag helt ennå, så setter de nok stor pris på deg for det;)

God helg!!

Unknown sa...

Heheeeee, puta er dyr nok ja - men er neimen ikke nok til en nippefest engang...;P

Trådsnella sa...

Fine detaljer og veldig koselig blogg ;)
Så kos å lese om gutta dine i et gammelt innlegg. godt at alt gikk så fint, å vognteppet du har laget var jo bare fantastisk lekkert! Håper du bruker det et sted i huset! ;)

God fastelaven
Klem Silje

Signe sa...

Hihiii, du hadde vel fått rosasjokk etter den toppen og måtte roe ned med hvitt igjen! But keep trying ;)

Sees i morgen!
Signe