lørdag, juni 23, 2012

Pasteller - the new white?

I et innlegg tidligere i vår viste jeg stolt frem bilder av det nye brettet mitt som  var grønnturkis. Flere har spurt meg i ettertid om det faktisk fortsatt har beholdt den originale fargen eller om det har havnet under malepenselen og blitt hvitt. Tro det eller ei, det er faktisk fortsatt grønnturkis og jeg liker det kjempegodt. *smil* I dag måtte jeg en tur innom Bohus og der falt jeg pladask for den lyseblå lyslykta på bildene under. 


Siden det er lyst 24/7 her for tiden, og dermed lite behov for lyskilder, har jeg plassert en eføy i ei sinkpotte inni lykta. Med døra litt på gløtt og med en hjerte hengende på døra ble det riktig så koselig - iallefall ifølge meg selv. Og faktisk, det er vel hva jeg mener som er det viktigste, er det ikke? *ler* 


Med denne nye pastelldingsen i hus kan jeg annonsere at jeg har hele tre pastellelementer i stua for tiden. Hvis man teller med peonbuketten på kjøkkenbordet blir det fire, og det er dermed mer farger i hus enn det har vært de siste fire årene. Kanskje pasteller er det nye hvite? 



Her skal fredagskvelden tilbringes i sofaen. Jeg har planer om å endre litt på utseende på bloggen dersom jeg klarer å mote meg opp, kanskje tegne et kjøkken og se litt på TV. Håper din fredagskveld blir superduper!

2 kommentarer:

Bdicte sa...

Hei! Ja, det blei riktig så koselig:))

Æ syns selvsagt at du skal fortsette å blogge, og æ skal også bli flinkere!

Klem
Benedicte

Signe sa...

Dette tar jo heeelt av ;)
Og lykta var knallfin! Ser ut som om gutta boys koste seg på airshow også gitt :)