onsdag, juni 20, 2012

Long time, no see...

Det går virkelig trått med denne bloggen om dagen, men jeg gir den et forsøk til! Dersom jeg heller ikke nå får til å oppdatere bloggen jevnlig, kommer jeg til å kutte den helt. Jeg krysser fingrene for at det ikke ender med sistnevnte... 


Her i nord lar sommeren vente på seg, og temperaturen ligger vel jevnt på rundt ti grader. Ikke noe å rope hurra for med andre ord, så da kan det være fint å prøve å få litt sommerstemning inne. Jeg har blitt bitt av Peonbasillen etter å ha sett det i x antall blogger det siste året. Sist fredag kjøpte jeg mine første Peoner ever, og jeg kan hilse og si at jeg ikke akkurat har vært fra meg av begeistring. Merk dere at jeg skriver har vært, for da jeg kom hjem i dag skjønte jeg plutselig hva som var greia. *smile* 


Fem peoner i full blomst ventet nemlig på meg på lysbrettet på kjøkkenbordet, og de er virkelig fine altså. Så fine at de fortjener et helt eget blogginnlegg og så fine at jeg faktisk fikk lyst til å blogge. *smil* Peoner altså, kanskje det er løsningen, selv om jeg kan tenke meg at det blir kjedelig med kun peoninnlegg fremover. *ler*


Dersom noen lurer på hva jeg har drevet med den siste tiden, siden jeg verken har blogget eller kommentert på blogger, har jeg ikke noen spennende forklaring på akkurat det. Jeg har bare vært lei og ikke følt at jeg har hatt noe spesielt å blogge om. Det eneste morsomme jeg kan komme på nå i farta er at jeg har vært på årets første loppis, og på bildet over ser dere en haug med nye gamle serviettringer som ble med hjem derfra. 12 stykker til den nette sum av 30 kroner, sånt kan jeg like.


Hvis du har lyst til å følge med på hva jeg driver med i hverdagen kan jeg tipse deg om å følge meg på Instagram. Du finner meg som victorialsolaas, og jeg er veldig mye mer aktiv der enn på bloggen for tida. *ler*

Håper alle har det finfint! Det er onsdag allerede og snart helg igjen!

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fiiiine blomster :D

Håper du er tilbake, jeg prøver å komme tilbake. Nedetiden har gjort noe med leserskaren gitt. ;P

Signe sa...

Hvor i alle dager fant du disse?
Jeg har sett etter peoner hur lenge som helst og ikke sett noe annet enn hersens roser og nelliker :)

Signe sa...

Det fikser du under 'Mal' :)

Hasigamas mamma sa...

kjenner igjen følelsen! Har vært nesten helt fraværende i lang tid, nå tvinger jeg meg selv til å publisere litt innlegg, for å se om lysten kommer tilbake... hvis ikke er det vekk med 'n her også :-)
Nydelige peoner, en av mine favoritter og er så heldig å ha en stor busk i hagen -hurra!
Riktig god sommer!
Klem
Lise

Anonym sa...

Å så nydelige peoner,de er så vakre:)
Håper du får til bloggen og forsetter å blogge:)
Fin kveld til deg!
Klem

Unknown sa...

ENDELIG nytt innlegg! Er innom og sjekker daglig, har savne de artige innleggene dine, snuppa!

Herlige blomster, peoner liker jeg også, men har til dags dato aldri eid mine egne...;)

Superfin ny header også!

Og JAAAAAAAAAA! Vi må møtes snart;)

SMASK!

Anonym sa...

Endelig nytt innlegg!! Jeg har vært x ant ganger på Nikolai sitt rom i mellomtiden ;) jeg har ikke Instagram, så du må nok bare fortsette å blogge :D he he
- Lena

mamma i nord sa...

Peoner er nydelige ja.
Prøvde å fri til mannen da vi var på Sortland her om dagen, men han gikk bare forbi blomster sjappa...snurt..

Gleder meg mest til vi er ferdige her, for er nok ingen vits med blomster nå, de forsvinner bare i kaoset.

Nå må du ikke bli borte.
Koselig å lese innleggene dine.

Klem Tanja

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg krysser også fingrene for at du få til å oppdatere hi, hi.
Nydeligste blomstene...
Klem May Helen