onsdag, juni 27, 2012

♥ Kremmerhuskonkurranse ♥

Kremmerhusbloggen fyller 1 år og feirer med en storslagen konkurranse hvor man kan vinne sin egen ønskeliste til en verdi av 2.500 kroner. Høres dette fristende ut? Isåfall, sett opp din egen ønskeliste i en collage så har du også muligheten til å trekke et av de tre vinnerloddene. *smil*


På min ønskeliste står følgende: 
♥ Grå skrivebordslampe
♥ Klokken 'Jone'
♥ Oliventre
♥ To stykk putetrekk i tibetansk lammeull 
♥ Lyseblått 'Rose' teppe
♥ Lyseblått 'Rose' putetrekk

Jeg krysser fingrene for at jeg er en av de heldige som vinner. Trekninga skjer førstkommende mandag klokka 16.00 så her er det bare å hive seg rundt og sende inn ønskelister, alle sammen.
Ha en super onsdag!

6 kommentarer:

Bustenellik sa...

Jeg har også laget meg liste. De har jo så mye fint!
Lykke til :-)

Signe sa...

Se på det ja, det ble fiiint ♥
Til om med et par lyseblå ting jo ;)

Alhana sa...

Inspirert av deg måtte jeg lage meg en liste jeg også.
Lykke til :-D

Bdicte sa...

Wow, så flott design!! Knallfint:)

Korsn orden man sånn .com egentlig?
Love æ skal bli flinkere å blogge, hehe!

Klem
Benedicte

Fruehuset sa...

Oi, dette må eg sjekke ut:)
Flotte ting du hadde funnet fram.


Ønsker deg ein fin fin kveld:)

Unknown sa...

Masse fint på Kremmis! Lenge siden jeg har vært innom der, prøver å skåne lommeboka for fullstendig tømmings...;P
MEn i morra tror jeg nesten jeg må innom en svipptur asså;)