tirsdag, oktober 18, 2011

Trykkeriskuffnytt

Som jeg har skrevet tidligere byttet jeg til meg ei gammel trykkeriskuff på bloggcampen i september. Jeg hadde ingen plan for hva jeg skulle ha i den, men jeg plasserte ganske raskt de gamle trådsnellene mine der. Etterhvert har det kommet mer i skuffen, og nå tror jeg at jeg er fornøyd. Iallefall for ei lita stund...  


De to små sølvhjortene er kjøpt på Kremmerhuset for et par år siden, og jeg synes de passet så fint inn i skuffen. Derfor fikk de flytte inn fra yttergangen hvor de har hatt adresse siden de kom under tak i Godt Isolert-huset. Det bittelitte fatet med bilde av Kong Haakon VII (1852-1957) er fra Stavanger Flint og fulgte med huset. Jeg har ikke helt visst hvor jeg skulle plassere det, men samtidig har jeg ikke hatt hjerte til å kvitte meg med det. Endelig fant jeg en plass til det, og jeg er mer enn fornøyd. Når først Kong Haakon VII hadde fått plass kunne jeg ikke behandle Kronprinsesse Märtha (1901-1954) dårligere så hun har også kommet på veggen her hos oss (mer om henne i et annet innlegg). I tillegg har ei gammel sandkakeform fått plass i skuffen. Den ble kjøpt på bloggcampen i fjor og bare måtte plasseres i trykkeriskuffen fra årets bloggcamp. *smile* Det søte lille skiltet fikk jeg av ei venninne m/fam til bursdagen min (som forøvrig var igår), og det tror jeg må få stå der det står.

Som dere kanskje har merket er ikke blogghyppigheten noe å skryte av for tiden. Her er det mørkt hele tiden føles det som, og alle bildene blir mørke og stygge. I dag bestemte jeg meg for at jeg bare måtte publisere et innlegg selv om bildekvaliteten ble så som så. Resten av kvelden skal brukes til Grey's og Privat Praksis pluss at jeg skal ha et siste strøk med maling på ei hylle jeg har skrudd sammen sammen med småguttene. Ha en fin kveld alle sammen!

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kooooselig! :D

Jeg liker at du lager innlegg!

I helga, kan du ta bilder i dagslys. Vi gleder oss! ♥

Karen sa...

Føler det slik her også. Går liksom ikke ann å ta bilder i dagslys lenger, og enda er ikke mørketiden her... Så vi får vel bare finne oss i å poste gule bilder i noen måneder fremover ;)

Ha en fin dag i blåbyen!

Unknown sa...

Så fin den er;)
Og akkurat passe pynt inni syns jeg ♥
Kjempefin blogg du har!

Klem Line

Ønskedrømmen sa...

(denna kommentaren passa liksom ikkje under det fantastiske bildet i innlegget over her, så da måtte æ legge den her i stedet...)

Tenke å prøve å komme mæ nedover i november. Må bære få kontroll på mainn' sin turnus, kursdaga osv. Men håpe at det ska ordne sæ. E så ailt førr længe sia sist æ traff ho Mette no.

Kanskje vi sees? :)

Klæm

Pappa sa...

Du kan få et ungdomsbilde av meg å sette i hylla di.........