lørdag, oktober 01, 2011

Byttehandel ♥

På bloggcampen forrige helg gjorde Monica og jeg en aldri så liten byttehandel, noe jeg håper hun er like fornøyd med som meg. Den gamle trykkeriskuffen hennes ble min i bytte mot en liten og en ganske stor heklet kurv. Det bør nevnes at da jeg kom hjem med skuffen var jeg i tvil om hvor i alle dager den skulle plasseres, og om denne byttehandelen egentlig var noen god idé. Allerede samme ettermiddag var den imidlertid skrudd opp, og all tvil forsvant; klart det var en god idé! 


Den hvite kassen kjøpte jeg på bloggcampens første dag da vi besøkte Harstad. Kassen er fra Plantasjen, og jeg hadde ingen som helst plan om hvor den skulle plasseres. Jeg må nok ha tenkt at en kasse får man da alltids bruk, og det gjorde jeg jaggu. *ler* Bambuslyktene er fra Perfect Home, og de er så fine med tente lys nå i mørketida. De har frem til nå stått i gangen, og sjelden vært i bruk, men etter at de fikk komme inn i stua har de vært i bruk hver dag. 


Skiltet som står oppå trykkeriskuffen hadde jeg egentlig tenkt skulle henge ute, men etter 'jeg satte det fra meg' her på måfå har det bare blitt stående. Den lille hvite tavla kjøpte jeg 'På Ræk' på torsdagen da jeg bare skulle innom for å se litt og slå av en prat (og joda, det ble mer med hjem enn bare tavla...).



Her nyter vi en rolig lørdag. Fleeceklær, ullklær, sko, votter, dresser og ellers alt av yttertøy til guttene er sett gjennom og en kort (faktisk ja) liste over hva vi mangler er herved notert. Håper dere alle har en flott lørdag!

9 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Very good!! :) En trykkeriskuff er aldri feil! :D

Og kasser har man alltid plass til. Ref. den jeg kjøpte på brukten på mandag. ;)

Anonym sa...

Det ble jo kjempeflott med en kassen på veggen der :) Lurt !!!

Har selv to slike kasser stående som jeg kjøpte på bruktbutikken her på Finnsnes, men de må males før jeg kan ta de i bruk. Og de blir IKKE malt før jeg er ferdig med å male trappa mi...og døra ut til ytttergangen. Så med andre ord...om ei stund enda :)

Ha ei flott helg :)

Annfrid sa...

Det ble fint både med skuffen og kassen. Men jeg så nettopp en av kurvene du har heller og den var veldig fin.
God lørdag.
Klem fra Annfrid

Unknown sa...

Nice! Jeg er veldig godt fornøyd med byttehandelen! :)
Skuffen kom myyyyye bedre til sin rett hos deg ser jeg, og skiltet passet fint slik du har satt det fra deg;)

Og hva kjøpte du på ræk btw? Sånn helt uten å konferere med oss?! ;)

KLEM

Unknown sa...

Kjempefint. Så søte lykter! Kan tenke meg de gir pent lys ja.

Ha en super kveld, Victoria! ;)

Prinsesse Vilikke sa...

En sånn skuff ønsker jeg meg også! SÅ kul!

God kveld!

-Kamilla- sa...

Så fint det ble med trykkeriskuffen :0) Det er så gøy med sånne byttehandler, når begge blir fornøyde. Nydelige lykter!
*Klem*
-Kamilla-

Anonym sa...

Hei, så flott du har det, inspirerende lesning! Lurer på hvor du har kjøpt hylleknektene som du har brukt til drivveden i vinduene dine? Dritstilig!! Elise - Tromsø

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei Elise,
tusen takk for koselig kommentar! :)

Hylleknektene er fra Bloomingville og de har jeg kjøpt på en lokal interiørbutikk som heter På Ræk. Hvis du finner en plass i Tromsø som selger Bloomingville har de sikkert der. Hvis ikke har de sikkert noe lignende på Britts Boutique i Tromsø. :)