fredag, oktober 21, 2011

Fredagskveld i stua

Denne uka har virkelig bare flydd avgårde, og vips så var det fredagskveld igjen. Her har regnet høljet ned den siste uka så ikveld har regnklær, regnvotter, luer og alt av uteklær fått seg en real runde i maskinen etter å ha ha vært gjennomvått flere gang i barnehagen de siste dagene. Jeg har gjort lite spennende denne uka, men ei ny hylle er skrudd sammen, malt og kommet opp på veggen over sofaen.


Jeg bør vel legge noe over de skruene slik at det ser litt penere ut, men det hadde jeg ikke tid til før bildene ble tatt. *ler* Knottene i underkant av hylleplata er skrudd inn helt på måfå, og derfor er knotten i midten litt høyere opp enn de to andre, men, men... Jeg får trøste meg med at det skal vises at jeg har skrudd sammen hele stasen med god hjelp fra to treåringer. ♥


De hvite superfine lyshusene måtte bli med hjem fra Kremmerhuset i går. Ikke fordi jeg egentlig trengte flere lyshus, men de er jo sååååååå fine. Det hvite fine hjertet fikk jeg til bursdagen min fra ei venninne med familie, og jeg synes det passer perfekt under den nye hylla. Guttene mener bestemt at hjertet bør henge på knaggen i midten, men foreløpig har jeg ledelsen i kampen om plassering.


Den fine trearmede lysestaken er fra den etterhvert mye omtalte Bloggcamploppisen på Laupstad. Om jeg betalte en tier for den må det være maks. For noen av oss ble det nemlig et billig loppemarked. *smile* Lyslykta med heklet trekk har fått fast plass på salongbordet, og er blitt en (av mange) favoritt(er).


Ghosten er jeg utrolig fornøyd med, selv om ikke alle som kommer innom Godt Isolert-huset er enig med meg i at den er rålekker. Ikke at det bryr meg noe særlig, faktisk ikke det minste når jeg kjenner etter, for jeg synes både den er fin å se på og god å sitte i. Og jada, jeg har faktisk brukt den til de som måtte lure på det.

Her skal resten av fredagskvelden brukes til enda et hekleprosjekt som jeg håper å få ferdig i løpet av morgendagen. Jeg håper og tror det blir fin-fint! Resultatet blir nok blogget uansett, så frem til da; KOS DERE!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Titter innom og ønsker deg ei god helg. Og tusen takk for oppskriften på de flotte heklesokkene som jeg fikk av deg. Har planer om å starte på de til uka når jeg skal på sykehuset med guttongen. Greit å ha noe å pusle med når man venter på at han skal våkne opp etter operasjonen :)

Klem....

ide-puffen sa...

Den lysestaken er bare så fin. Elsker den slyngen den gjør.
Og stolen....dån så vakker.
Skit i ka dæm sei. Lekker er den.
Kos deg
Elgpizza og James Bond en salig blanding her.
Klem
Randi

Karen sa...

Herlige bilder! God stemning og fine kombinasjoner...
Lyshus står høyt på listen min, men Svolvær "by" er ikke akkurat best på interiør...
Og jeg er enig med deg, hjertet bør henge der det henger ;)

God helg!

Lone sa...

Hei! Æ syns Ghost-stolen din e bære rålekker,æ vil også ha en sånn!!! ;) Flott hylle og skjønne lyshus:) Du e SÅ flenk:)) Å æ e storimponert over at du har det så reint og ryddig med to 3-åringa i hus, mine e 1 og 6 år,å æ syns æ vaske mæ ihjel pga handmerka og rot overalt kor ungan går;) Men det e jo en del av sjarmen sir dem.... ;) Ha en Fin søndag! :)

Sivs hus sa...

Hei, WOW - så lekkert med stolen:-) morsomt å blande materialer og stiler. Nydelig stemning hos deg. God søndagsklem Siv

MissMette sa...

Hei Victoria :)
Så fint du har det, lyst og trivelig.
Og flotte bilder her hos deg ღ Jeg
syns Ghost stolen din er rålekker og
hylla på veggen med lyslyktene,
hjertet og knottene var superskjønt
Ønsker deg en kjempefin uke, stor
klem fra Mette

PS! jeg har en giveaway hvis du
vil være med :)

Fru Andersen sa...

Flotte bilder!

Ønsker deg en fiiiin mandag:-)

Unknown sa...

Nydelige bilder! I love your Ghost;)

Unknown sa...

Jaaah, så hylla di, men glemte helt å kommentere den i iveren;) Kanonfin!! Digger knottene;)

FLinkisen min!

*ilerinnpåyoutube* ;)