mandag, november 02, 2009

Lysestaker fra Perfect Home

Jeg har hatt litt problemer med å komme meg inn på bloggen i det siste, men nå ser det ut til at alt er i orden igjen. For noen uker siden var jeg på mitt første Perfect Home party. De hadde jo så masse fint, og det var ikke lett å velge! Valget falt likevel på disse:



Jeg er kjempefornøyd! Godt Isolert-mannen syntes de var litt store, men det får så være. Neste mandag skal jeg ha Perfect Home party hjemme hos meg så da blir det nok litt mer handling. Jeg har allerede bestemt meg hva jeg skal kjøpe!

I morgen kommer kjempebestillingen fra IKEA. Vi er 16 stykker som har gått sammen om å bestille så jeg regner med det blir en del sortering og styr her i morgen. Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer:

Havets Datter sa...

Fine lysestaker!! Har hatt problemer med å komme inn på blogger jeg også.
16 stykk??? Hoho..da får dere litt jobb ja!! Men det er det nok verdt ;)
I <3 IKEA :)

Veronika sa...

Hei,
ja dem har masse fint der! Kanskje æ kommer en tur;-) Syns spesielt noen av bilderammene var fine, men kunne ha handla masse der..

stor klem

Fru Bakken sa...

Kjempe fine lysestaker:o)
Jeg skal på Perfect Home party i kveld, blir nok litt julegave handling;o)
Lykke til med Ikea varene:o)

Havets Datter sa...

Trives ikke så veldig godt i "dumpa" jeg bor i, så vi skal IKKE bygge ut!!
Skal si mer etterhvert ;)