fredag, november 13, 2009

Juleforberedelser i Godt Isolert-huset

I Godt Isolert-huset er juleforberedelsene i gang! I går pakket jeg inn en haug med julegaver...


...og i dag en liten haug til (sjekk linselusa...)



Dermed kan jeg konkludere med at årets julegavehandel er så godt som avsluttet. Jeg har igjen å kjøpe til søstrene mine, men jeg har bestemt hva de skal få så det er egentlig i boks. De to små har vi ikke kjøpt til, så gavetips til 2-åringer mottas med takk. Jeg har i det minste kjøpt bursdagsgaver til de (de fyller 2 år 5.desember) så jeg håper det blir litt snø til da slik at vi kan ta i bruk de nye akebrettene.

Nå prøver jeg å få oversikt over hvor mange julekort jeg skal bestille, og ikke minst hvor jeg skal bestille fra. Hvor bruker dere å bestille julekort og hvordan er kvaliteten? I fjor var jeg så sent ute at jeg måtte bestille i all hast på timefoto, men i år planlegger jeg å være tidligere ute!

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

DIGER ikea-kasse er fyllt her også. Ferdig pakket. Og mange er krysset av lista. Deilig!! ;)

Anbefaler absolutt nfoto. ;) Brukt de tre år nå. Bruker de til alt. Lettvint, rimelig og raske. Og GOD service!

God helg.:)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Send meg gjerne påloggingsinfo på mail så skal jeg hjelpe deg med å få den bredere :- )

Vibeke / Mammas Hus sa...

De enkle er fine - da kan du jo skrive bakpå til de du har noe å skrive om. ;)

Jorid + NOE Blog sa...

der ble det iorden :-)

Jorid + NOE Blog sa...

Bare hyggelig!

Bare å spør igjen om du vil ha mer hjelp :-))

God helg!
Klem J

Tidsoptimisten sa...

Vi har bestilt julekort fra Vistaprint, fordi de var de første jeg fant i fjor hvor jeg kunne få flere bilder på ett kort.

Julegavetips; Rattkjelke, togbane, ski, duplo, puslespill, lekekjøkken, bøker, filmer...