tirsdag, november 24, 2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Havets Datter, så da er det vel bare å sette i gang!

Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

Godt-Isolert mannen sin reaksjon da vi fikk vite at det var to små i magen min

Den dagen guttene kom til verden i svangerskapsuke 27

Det øyeblikket jeg gikk ut fra nyfødt intensiven på UNN med de to små etter 86 døgn på sykehus, samt den påfølgende, fantastiske hurtigruteturen hjem, bare vi tre, i fred og ro, fra Tromsø til Sortland.


Benjamin & Nikolai på hurtigruta Midnatsol på tur hjem og ute fra sykehuset for første gang - natt til 23.februar 2008

Skriv 3 ting du misliker:

Å ha det travelt
Å ikke få til det jeg vil
Urettferdighet

Skriv 3 ting du liker godt:

Familie
Å reise
Shopping

Skriv 3 blogger du besøker daglig:

 (og mange, mange flere)

Skriv 3 sanger du hører på for tiden:

Postgirobygget - Fagerborg Hotell
Sivert Høyem - Moonlanding
Musikk fra Drømmehagen (Ikke helt frivillig)




Skriv 3 tv-program du følger med på:

71 grader nord
Greys Anatomy
Koneklubben



Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:

Fru Kransvik
Fru Bakken
Tyrifryd

Her er det snart middagstid, og så må jeg pakke og gjøre klart til vi skal kjøre til Tromsø i morgen tidlig!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei,

Så koselig at du velger å gi den videre til meg:)
Nå har det seg sånn at jeg allerede har tatt denne utfordringen for en liten stund siden:)

Ha en superduper dag videre:)

Unknown sa...

Nei kan skjønee det...helt umulig å følge med på hvem som har tatt hvilke utfordringer..
Jeg tar den mer enn gjerne igjen, må bare vente til svarene mine endres nevneverdig..
Så jeg får vel vente til gemalne frir da, og satser på at det blir et unforgettable øyeblikk;)

Nattinatt:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Heihei... Så hyggelig at jeg er nevnt. Sånt setter et hjerte pris på. ;)

Ha en herlig første advent og en ellers god søndag. ;)

Vibeke