lørdag, november 07, 2009

Førjulseventyr

I dag har jeg vært i Henningsvær på Førjulseventyret 2009. Jeg har flere år tenkt at jeg skal ta turen, men det har aldri blitt noe av det - før i dag!



Jeg, mamma og de to søte små dro avgårde i formiddag. Selv om det var litt kald og sur vind, var det kjempekoselig. Henningsvær har flere små butikker som det er utrolig koselig å besøke. Jeg fikk kjøpt noen flere julegaver, pluss at jeg endelig fikk prøvd to kjoler fra Ginekjole. De to kjolene på bildene under ligner veeeeeeeeldig på de jeg prøvde, men jeg husker ikke om de var helt like.




Jeg har lenge ønsket meg en kjole fra Ginekjole, og nå angrer jeg veldig på at jeg ikke kjøpte meg en! Men, det kan jo være en unnskyldning for å ta en ny tur om ikke alt for lenge. For dere som bor i nærheten anbefaler jeg Førjulseventyret på det varmeste.

Her blir det tv-kveld og litt god mat. Ønsker dere alle sammen ei fortsatt trivelig helg.

1 kommentar:

-Kamilla- sa...

Ååå d høres koslig ut! Og den lilla kjolen var nydelig :0) Har flere ganger pratet om å dra til Henningsvær, men det har foreløpig blitt med praten. Hvorfor vet jeg ikke...
Takk for titten, du har en koselig blogg!
*Klem*
-Kamilla-