lørdag, november 28, 2009

Vi er klare til advent

Fredagskvelden kom vi hjem fra Tromsø, og i dag har jeg gjort huset klart til advent og førjulstid. Vi har vært på leting etter adventsstjerner på fot til kjøkkenvinduene i formiddag. Vi fant ei som var helt nydelig, men det så ut som om de hadde bare ei igjen. På tross av at det var verdens handlefrie dag, var det enormt med folk i butikken, og jeg orket ikke å stå i kø så lenge. Etterpå var vi på torget der julegrana ble tent og guttene fikk godtepose fra nissen.





På kommoden i gangen har jeg satt opp et lysjuletre fra Herstal , og en liten engel fra Sia har fått plass på den gamle symaskinen. Det ble så koslig synes jeg. Engelen har jeg fått fra naboen til mamma det året guttene ble født.

I tv-stua har de hvite gardinene fått litt julepynt, og i tillegg har adventsstaken kommet opp.






I morgen skal lysene i adventsstaken tennes, og jeg gleder meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Så flotte liftgardiner... Kunne tenkt meg disse på rommet til tvillingene mine. Hvor har du fått tak i dem? Takk for svar :-)

Ann-Charlotte

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heisann Ann-Charlotte!
Liftgardinene har jeg sydd av ferdige gardinhøyder kjøpt på Kid! ;)

Victoria