lørdag, november 14, 2009

Akkurat nå...

...ser himmelen her ut som dette.



Vi har hatt en fantastisk novembermåned her nord, og når været er slik som dette er det ikke noe sted jeg heller vil være. Synd at Benjamin har feber slik at vi må være inne, men vi får kose oss med det flotte lyset utenfor vinduene i stedet for. Og inne har vi fyrt opp i ovnen så vi har det varmt og godt.



Jeg har endelig bestilt meg vedkurv. Det ble ikke Muuto Restore som jeg skrev om tidligere, men jeg bestilte meg vedkurven fra Perfect Home da jeg hadde party på mandag. Jeg gleder meg til den kommer i hus, og håper det blir til uka. Nå er jeg lei av å ha veden liggende på gulvet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nord Norge har vært velsignet med med vakkert høstvær, ingenting kan samenlignes med når solen er lav og "skumringstimen" er i anmars.

Lisbeth

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flott! :) Her er det bare skog og snø. ;)

Tror jeg så på skip hop, men falt for den fra Gaia & Ko, mest fordi det var enkelt å få tak i. ;)