torsdag, august 02, 2012

Til Victoria ♥ Fra Victoria

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle investere i høyttalere til min iPhone, og på tirsdag gjorde jeg omsider tanke om til handling. *smile* Jeg var på en 'aldri så liten' shoppingtur i Bodø, og på Soundgarden fant jeg det jeg var ute etter; en snerten liten hvit sak, men ok lyd og som ikke kostet alt for mange tusenlapper. For en gangs skyld var jeg en superenkel kunde og gikk for ekspeditørens første forslag, nemlig Geneva small høyttalere. 


Man kan velge om høyttaleren skal stå med eller uten fot. Foreløpig har jeg min stående på foten, og er fornøyd med det.  Det store tretrauet som tidligere har stått på skjenken måtte vike plassen for høyttaleren, men det er nå i trygg forvaring på kjøkkenbenken. Jeg har forøvrig planer om å prøve å blogge kjøkkenet om ikke så alt for lenge så da dukker kanskje trauet opp på bloggen igjen. *smile*


Her har jeg hatt en aldri så liten bloggepause siden jeg har vært på årets 'fergeferie'. Jeg har planer om å blogge om det også en av dagene, men for de spesielt interesserte kan dere lese fjorårets fergeinnlegg her


Da jeg var på Prix i dag kom jeg over den fine grønnplanten på bildene under. Potteskjuleren i betong fulgte med, og da var jeg solgt, og den måtte bli med hjem. Det at den passet fint på skjenken sammen med alt det hvite gjorde det jo bare enda bedre. ♥


Håper dere aller har fine dager. Jeg gleder meg til å ta en etterlengtet bloggerunde nå når guttene straks er i seng. Skal bli moro og se hva dere alle har drevet med siden sist. Finfin torsdag til dere som titter innom. 

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott den var og så passa den jo rett inn hos deg:)Kjempefint alt du hadde der!
Fin kveld til deg!
Klemklem

Vibeke / Mammas Hus sa...

KUL! :)) Velkommen tilbake ♥

Her lurer jeg på om HTC'en ikke er så fornøyd med å bli sluppet i gulvet på kjøpesenteret i går.... No camera :(( Og jeg som ikke hadde tenkt til å kjøpe ny da gitt.

JeanetteCEB sa...

Denne passet perfekt inn hos deg.
Nydelige bilder.
Klem fra jeanette

Bdicte sa...

Fryktelig snasen den der da!! Gjorde seg jo meget godt må jeg si:)) (Oj, plutselig va æ søring..?)

Ja, blogg kjøkkenet!! Lenge siden!
Skal også ta kjøkkenet om ikkje lenge - sånn ordentlig med stooore bilda av helheten, og ikkje bare et hjørne :P

Klem!

Signe sa...

Naijs! Sånn høytaler vil æ åsså ha!

Og KOS dæ på aller siste feriedagen din, vi seest på mandag ;)

-Signe

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Meg og vil ha sånn!!☺
Fiiin!

Klem M♥

Karen sa...

Oi, den var jo skikkelig lekker!!!

Håper dagene er fine :)

solihjartet sa...

Så fint!! :)

MissMette sa...

Hei Victoria :)
Så stilig, en slik skulle jeg ha hatt også ser jeg ;) Vil gjerne se bilder av kjøkkenet ditt ja ღ Har sittet å tittet litt nedover her hos deg på alle flotte innlegg og bilder siden jeg var innom sist :) Superskjønt sengeteppe fra Nille og den trekassen med stjerne på var bare skjønn... Ønsker deg en fin kveld videre og uke som kommer. Klem fra Mette

Unknown sa...

Både genial OG lekker! Bra lyd? Kunne tenkt meg en slik en jeg og...;)