søndag, august 19, 2012

My new love ♥

På torsdag var jeg og guttene på kafétur på Sortland sammen med ei venninne og hennes sønn. Hun tipset meg om å kjøpe pukkate med lakris og kanel, og som kjent er jeg ikke vanskelig å overtale til å dra fram visaen. *smil* Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk, men jeg ble positivt overrasket. ♥


Her har jeg og guttene hatt noen ekstra fridager siden det har vært planleggingsdager i barnehagen torsdag og fredag. Vi har bare slappet av hatt det koselig her hjemme, vært på kafé, handlet litt og jeg har sydd litt klær. Akkurat det med syinga skal jeg skrive litt mer om senere for det er mulig det fortjener et helt eget innlegg...

 I gårkveld hadde jeg koselige jenter på besøk på ost, kjeks, vin og mye høy latter. Superkoselig avslutning på noen herlige fridager. I dag skinner faktisk sola så vi skal bare kose oss før det er tilbake til hverdagen i morgen. 

7 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skeptisk.......... ;)

Her er det litt sol, og utsikter for regn hele uka. Bør vel kanskje benytte seg av godværet da? ;P

Anonym sa...

Høres ut som en spennende smaks kombinasjon. Så flott kjøkken dere har,
Klem

Signe sa...

Lakris! Figures!
Is med lakris, te med lakris - what's next? :)

Karen sa...

Mmmh, Det er min favoritt... Kjempegod!

Håper dere har like fint vær som oss i dag! Her har frøkna vært å badet!!! Brrrr. Mens mor selvfølgelig ligger hjemme med feber på årets fineste dag :(

Ønskedrømmen sa...

Elsker lakris, så den må prøves!
Finfin søndagskveld ønskes! :-)
Klæm

Ps. Fantastiske sy-egenskapa du har, nydelige klesplagg! :-D

Anonym sa...

Så spennende å prøve noko nytt:))
Høyres ut som dere har hatt fine dager,godt å kose seg isammen:)
Klem klem

liven sa...

Høres ut som du har hatt noen fine dager :)

Ønsker deg en flott ny uke!