mandag, august 06, 2012

Parisgave

Jeg har lenge hatt lyst til å reise til Paris, men det har til dags dato ikke blitt med noe mer enn drømmen. Da lillesøstra mi var på interrail i sommer, besøkte hun blant annet Paris, og snill som hun er hadde hun med seg en liten gave til meg. Nå bør det vel nevnes at hun sa at at jeg fikk gave fordi jeg bestilte flybillett fra Oslo og nordover for henne så da var det jo egentlig jeg som var snill, pluss at hun stilte krav om at gaven skulle blogges dersom jeg skulle få den. *ler*


Gaven inneholdt supersøte brikker med motiv fra Paris på, så nå har jeg i det minste en bitteliten smak av Paris i stua. Kanskje jeg til og med kan få eventuelle gjester til å tro at jeg omsider har vært i Paris og kjøpt de selv? *ler* Tusen takk for finfin gave Runa, de var perfekte!


Jeg har hatt første arbeidsdag etter ferien i dag, så jeg er nokså 'slagen'. Tipper kvelden bare blir brukt til å surfe litt på nett og kanskje litt tv-titting. Håper du som titter innom har hatt en strålende mandag enten du har vært på jobb eller fortsatt har ferie. ♥

8 kommentarer:

Runa sa...

Sistertrip

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

EtterRegnet sa...

Heldig du va ;) ja eller søstra di og ;)
Dem va kjæmpe fin ;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

De var kjempe fine da.. koselig gave
Ha en fin kveld
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Utenlandsgaver er STAS!

Fine søstergaven ♥

Bdicte sa...

Så snill dokker e begge to:)

Mandagen va hard her i huset også, duppa nesten av på jobb.... Så naturlig nok bakte æ kaka, kokte lapskaus, vaska klær og monterte en kommode på ettermiddagen/kvelden.... Innser at æ e litt rar, haha!

Klemz!

Spirea sa...

Fant bloggen din nå i dag :) så fin den er, her likte jeg meg godt!! Og du, Paris - det er en av mine favorittbyer, så det er ikke rart du drømmer om den byen. Godt du har litt å se på og drømme deg vekk i, inntil du drar. For du drar vel en dag? ;) Håper du har en flott uke. klem fra spirea

MissMette sa...

Så koselig gave fra din søster ღ Disse brikkene var superskjønne... Koselig med bygaver, og da særlig fra Paris ღ Håper arbeidsuken din var fin, selv om det sikkert var litt tungt. Ønsker deg i alle fall en riktig fin fredag og helg som kommer... Klem fra Mette