mandag, august 20, 2012

Sneak-peak på mitt siste kupp ♥

Noen gang dukker det opp must-haves på for eksempel kjøp- og salgsider på facebook, og da kan iallefall jeg finne på å tenke at den der bare må jeg ha. Da kan det være en utfordring å få hentet ting dersom gjenstanden befinner seg helt hypotetisk altså 213,6 kilometer hjemmefra, og man ikke har noen umiddelbare planer eller kanskje ikke planer i det hele tatt om å dra til destinasjonen som objektet befinner seg på.


Innimellom er det med andre ord greit å være over middels løsningsorientert iallefall på spørsmål om befraktning av kupp så i dag fikk jeg denne herligheten i hus. Et gammelt nattbord i den herligste grønnfargen og med de søteste små porselensknottene. Det eneste jeg har gjort er å vaske det grundig og nå er det plassert i gangen. Kommoden som var plassert der tidligere forsvant nemlig veldig plutselig da jeg hadde besøk av ei som syntes den var veldig fin. Hun likte forøvrig også strikkapuffen min og noen små sinkhus, og de er også på mystisk vis forsvunnet.. *ler* Moralen må vel være at ser du noe her i huset er det fritt frem å ønske seg det, og kanskje er du så heldig og får det med deg når du drar. 

Det blir med dette ene bildet i dag for mørket kom og jeg er ikke helt venner med den eksterne blitzen min. Mandagen er allerede over, og nå er det bare fire små dager igjen til jeg drar på en aldri så liten helgetur til Trondheim sammen med flotte folk. Tror dere jeg gleder meg eller? *smil* Håper du som titter innom også har hatt en fin ukestart - måtte uka gå i rekordfart!

11 kommentarer:

Signe sa...

Oi, den va jo bære lekker!
Hold kvitmalinga unna :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du altså!!! *ler* Jeg er IKKE overrasket!

Gleder meg til å se hele :)

Anonym sa...

Så herligt nattbord i søteste grønnfarge:)
God klem

Silje sa...

Haha! Bra du har fått fylt tomrommet æ lagde tel dæ! Nybordet va kjæmpe fint;-)

Ønskedrømmen sa...

Nydelig grønnfarge, glede mæ te å se resten! :-)
Æ henta et gammelt skap i sommer som hadde grønn (àla den farga der) stamme, men kvit topp, dør og skuffa. I går bynnte æ me kvitmalinga, førr maling va påkrevd. Og ettersom æ va ganske spontan med malinga, va det bære kvit maling i huset... Kjæresten bi nok søkkførrtvilt, førr han likte grønnfarga så godt....
Håpe du har en super kveld!
Klæm

Unknown sa...

Guuuuuuuuuuuuuuud, så lekker!! Skjønner godt at du MÅTTE ha dette, med båtfrakt! :D
Tror kanskje jeg kommer på besøk til deg en dag, høres ut som jeg kan få med meg mye fint i bilen på vei hjemover, haha!!

Savner deg - mååååååå møtes igjen snart!

Bdicte sa...

Herlige grønnfargen:)))
Æ vet mange ting æ skal ønske mæ hvis æ kommer på besøk, hehe!

Kos dæ i Trondheim!
Klem
Benedicte

Havets Datter sa...

Lurer bare på om ikke det kommer fra min beste venninnes loft ;) ?!? Kjøpt det her i traktene?

Veronika sa...

Så fiin! Samme grønnfarge som på kommoden min:) Vurderer å ikke male den lenger, har jo begynnt å bli så glad i den grønnfargen.

Nå angrer jeg jo på at jeg ikke tok med de lysestakene du "gav" meg. *ler*
klem

lek med Kontraster sa...

Nydelig grønnfarge!!!

Så flott blogg du har. Glad jeg oppdaget den :) Gleder meg til å følge den videre!

god helg til deg!

klem
Vigdis

Fruehuset sa...

Så spennande! Ser ut som ein nydelig farge:)

Gler meg til å sjå heile.
UTrulig kva løysingar vi kan finne på for å få tak i det ein har så veeeldig lyst/behov for.

Ønsker deg ein god søndag:)