lørdag, juli 02, 2011

Ting tar tid, men endelig er døra på plass ♥ ♥ ♥

Det har gått flere uker siden jeg publiserte sniktitten på den gamle døra vi fant i grøftekanten i høst, men ting har tatt tid. Jeg trodde jeg skulle få døra på veggen raskt, men det ble liksom aldri til at jeg satte i gang. I dag tok jeg meg 'på tak' og i løpet av en halvtime var døra på plass. I etterpåklokskapens ånd kan man jo tenke at det ikke var grunn til å verken grue seg til prosjektet eller utsette det, men det er ikke noe å gjøre med det nå. Uansett så er jo døra kommet opp på veggen nå og det er jo det viktigste. *ler* 


Jeg var, som dere kanskje husker, veldig usikker på fargevalget, men nå er jeg endelig blitt enig med meg selv - og jeg liker den kjempegodt. Planen var egentlig å ha døra over hodeenden på senga som sengegavl, men siden døra var for lang (eller veggen for kort) ble det ikke sånn. Nå henger den over langsiden på gjestesenga, og jeg liker resultatet selv om det ikke ble noen sengegavl... Hva synes dere?

Håper alle har en flott lørdag! Her har jeg fått gjort mye i dag, og det er mulig det kommer et innlegg fra sykroken på gjesterommet i morgen.

17 kommentarer:

Monica sa...

Heisann :) Det ser kjempeflott ut! Fargen gjør en fin kontrast synes jeg :)
God lørdagskveld! Klem fra Monica

Anonym sa...

Hei!

Kjempe fint.
Bra valg av farge på døra.

Klem Lene

Lone sa...

Skikkelig stilig:D God helg!

Anonym sa...

Fin ja <3
Bra du ik brennte dn ??
hoho

Ønskedrømmen sa...

Den ble kjempefin! Stilig når den "bare" henger på veggen. :)
Hvordan hengte du den opp, forresten?
Jeg har jo ei gammel dør som snart skal bli sengegavvel, men lurer litt på hvordan jeg skal gripe det ann...

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Klem

Kathrine sa...

Det vart jo kjempefint! Har ei dør i samme sjanger på loftet her, som æ har høvelig samme plan førr...korsn hengt du den opp?
Klæææm, Kath.

HusmorDronninga sa...

Synes det ser kjempebra ut jeg!
Du er så flink :)
Og fargen... Ja.. den liker jeg :))

Ha en strålende fin søndag.
Klem fra
Kjersti

Signe sa...

Kjempefin, og kult at det ble litt utradisjonell plassering spør du mæ :)

Lørdags(natta)klem,
Signe

Mamsens hus sa...

Så flott det ble. :)
Jeg er veldig glad i kontraster, fargen mot veggen var lekker. :)
Ønsker deg en fin søndag. :)

Hasigamas mamma sa...

Kjempelekkert! Nydelig med det brune mot alt det lyse, synes jeg!
Måtte le litt at du har brukt tid på å få gjort noe som tar lite tid når en først får ut fingeren... akkurat samme innlegget har jeg nå ;)
Artig historie om boksene under her også... hi hi... latskapen tar meg litt for ofte også!
Ha en deilig og kanskje litt lat søndag!
Klem
Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjeeeeeeeeeeeeempefin!!!! :) ELSKER fargen ♥ Jeg har en dør til i garasjen, men tviler på at den får samme fargen....?

Vibeke / Mammas Hus sa...

PS: Liker denne headeren OGSÅ! :)

Unknown sa...

Så fiiiiiiiin!! Men du; er det et rom bak der eller er det bare lureri?! HÆ? ;P

Fiiiiiiiiiiiiiiiin Header også!
Nyt søndagen!
KLEM!

Veronika sa...

Heia! Kjempefint med døra:-)
Sånne vegglampe har æ ønska mæ lenge!! De e jo bare råfin.

klem

Drømmeskyen sa...

Så flott det ble!! Har så lyst på en gammel dør selv.

Klem

Christina sa...

STILIG!

God sommer til dåkker der ute;))
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Dere er ventet kl 19 ;)