torsdag, juli 14, 2011

Hva skjuler seg bak forhenget, tro?

For et par uker siden luftet jeg symaskinen for første gang etter at den flyttet inn på syrommet. Det var et par gamle overlaken, kjøpt på Finn for evigheter siden, som skulle gjøres om til gardiner, så det var ikke akkurat verdens mest avanserte prosjekt. Da jeg kjøpte overlaknene hadde jeg ingen idè om hva jeg skulle bruke dem til, men også de viste seg å komme til nytte. Jeg bare visste at jeg kom til å få bruk for de da jeg oppdaget de på Finn.


Men hva er det som skjuler seg bak gardinene da? Joda, det er arbeidsbordet og symaskinen min. Kjempekjekt å ha forheng her slik at eventuelle gjester som skal overnatte på syrommet/gjesterommet slipper å se rett på alt rotet som sikkert havner her etterhvert. Det er iallefall greit å slippe å rydde opp dersom man holder på med et eller annet prosjekt når man får besøk. Da er det bare å trekke gardinene sammen og vips har man 'ryddig' rom. *smile*


Det mangler enda litt her før arbeidsplassen er fiks ferdig, men ting tar, som forhåpentligvis flere av dere er kjent med, tid. Jeg venter enda på at nabovenninna mi skal komme med sin symaskin slik at vi kan ha sykveld. *ler*


Til sist et bilde av det nydelige broderiet og blondene på gardinene. Helt herlig spør du meg! Her har jeg funnet frem litt hekling etter lang tids heklestopp. Resultat kommer kanskje på bloggen etterhvert hvis det blir bra. Håper alle har en flott torsdag!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kjempe fine gardine og ein
super lur ide. Greitt å sleppe å rydda kvar gong ein held på med noko.

Ein fin somar torsdag til deg:)

Lene

Vibeke / Mammas Hus sa...

Superduper fint!!! :D

Bdicte sa...

Så schmart:)) Nyydelig blondekant!

Klem
Benedicte

No.15 sa...

God idè. Det var kjempefint. Veldig greit å slippe å rydde opp for hver gang når man holder på med noe.

God helg til deg og dine :)

Klem, Lise

Ønskedrømmen sa...

Får ikke sende mail til deg, så da deler jeg de gode nyhetene her:
DU HAR VUNNET GIVE AWAY'EN MIN!! :-D
Send meg adressen din, så får du pakke i posten! :)
Ha en fin søndag!
Klem.

Ønskedrømmen sa...

Trodde mail-adr min lå på profilen, men kanskje den ikke kommer opp?
Mail meg på aileen.boyum@yahoo.no. :)

Unknown sa...

Den dårlige bloggvenninna di har ikke sett dette innlegget før nå... *skammeseg*
Så fint det ble!!! Overlaknene dine er dritlekre, mine ligger visst i skapet og venter på å gjøre nytte for seg;)

Savner deg!

Home By Virginia sa...

Så fint :) Elsker gamle overlaken! <3

Ha en fin uke!

*--- Klemmer ---*

HildeHopp sa...

hei hei!

er det GS det står brodert på sengetøyet? Ka het dem som solgte det? Hmm Nysgjerrig..

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heihei!

Husker ikke hva de het de som solgte det... :(
Men ja, det står GS! :)