søndag, oktober 05, 2014

Lueproduksjon ♥

Jeg og Janome'n min begynner etter hvert å bli gode venner. Vi hadde litt innkjøringsproblemer i starten (muuuligens min feil...), men nå begynner det å komme seg. Dette året har det blitt produsert gensere, bukser, t-skjorte og shorts til guttene. De er veldig fornøyde med klærne som mammaen syr, og da er det jo ekstra stas å sy. De to siste ukene har stofflageret mitt vokst betraktelig, og det var på tide å finne fram symaskinen igjen. I går kveld fant jeg ut at jeg skulle sy luer til guttene. Dette er mine aller første luer, men det var jammen meg enkelt. Har du lyst til å sy, men ikke helt vet hva du skal sy kan jeg anbefale å begynne med luer. Easypeasylemonsquesy *ler* 
 
 
 
Superfornøyde gutter med nye luer. Luene er sydd i jersey fra Stoff og Stil, stoffet finner du her. Oppskrifta jeg har brukt på disse luene ble jeg tipset om, og oppskrifta finner du her. De superfine genserene har Mor i Lødingen strikket ♥ 
 

2 kommentarer:

Qehenne sa...

Se her er luproduksjonen igang :-) Med to sånne flotte karer til å være modeller, kan jo ikke resultatet bli annet enn flott!

Fru Bakken sa...

Så fine gutter :D
Flink du er å sy, jeg eier ikke tålmodighet med sånn...
Guttene mine kaller også si mor for Mor i Lødingen ;o)

Ha en flott uke :D