mandag, oktober 06, 2014

Flere år på etterskudd

Er det lenge siden Omaggio-vasene fra Kähler begynte å poppe opp på blogger rundt omkring? Jeg klarer ikke å huske, men det er nå ei stund siden. I alle fall, i vinter kjøpte jeg en for et gavekort jeg fikk til jul. Årevis etter alle andre. *ler* Det tar litt tid før jeg begynner å like ting gitt...
 
 
Nå som det nærmer seg bursdag kan det jo kanskje passe å si at jeg ønsker meg Urbania lyshus, også de fra Kähler. De har jo også vær poppis i flere år, men først nå har jeg fått sansen for de. TYPISK meg med andre ord!
 
Håper alle har hatt en finfin ukestart! Jeg skal prøve å få sydd litt denne uka. Kanskje det kommer noen resultater her på bloggen etter hvert. Selv om det ikke akkurat strømmet over av kommentarer på lueinnlegget mitt ser jeg at det er mange som har lest det. Kunne det vært interessant med en liten luegiveaway etterhvert mon tro?
 

1 kommentar:

decorayadora sa...

Victoria!!HI ! I love your house , you have a magnífic blog
Saludos
Angelica