søndag, oktober 12, 2014

Sort & hvitt

Ja, hvem skulle trodd at sort skulle bli en hit hos meg? Jeg er litt usikker på hvordan det egentlig skjedde, men det har sneket seg mer og mer inn i det siste. Stua har egentlig gått gjennom ganske store endringer de siste ukene, selv om bildene under her viser det "gamle gode" hjørnet som ikke er så veldig endret. Likevel, litt nye putetrekk og et nytt gulvteppe har gjort denne delen også litt ny.

 
 
 
Jeg bare digger det nye gulvteppet som ser ut som det er strikket. *smile* Når den andre delen av stua blir helt ferdig håper jeg å kunne vise frem den også. Der har det skjedd store endringer siden sist. Som vanlig med meg er de planlagt og startet på i løpet av kun kort tid. Gleder meg til å vise dere det fiks ferdige resultatet.
 
Her er høstferien ferdig og i morgen er det klart for ei ny uke med jobb for mammaen og skole for guttene. I tillegg har jeg bursdag på fredag, og guttene har bestemt at på lørdag skal det feires så det må vel bakes og ordnes til kakefest også.

1 kommentar:

Qehenne sa...

Gørrstilig gulvteppe :-)