søndag, november 13, 2011

Vinnerlykke og koselig lørdag ♥

For flere måneder siden vant jeg en Giveaway hos Aileen som skriver bloggen Ønskedrømmen. Premien var to søte lattekopper fra Green Gate, samt noen små veggord. Jeg har lenge tenk at det var på tide å vise frem mine aller første Green Gate kopper på bloggen, men det har blitt med tanken. I helga er Aileen her på Sortland hos ei felles venninne av oss, og jeg tenkte at det var en skam at jeg virket så lite begeistret for koppene så i formiddag kom favorittkoppen min og kameraet frem.

For anledningen er koppen fylt med Pepsi Max og isbiter, og jeg kan herved informere om at den passer til andre ting enn latte også. Nabovenninna mi mener at de er alt for små til Pepsidrikking, men av og til serverer jeg likevel brus til henne i disse. *smile*


Når jeg først skulle vise frem vinnerlykka mi måtte jeg passe på å få med de supersøte strømpene jeg vant hos Signe med bloggen re:signert for ikke så lenge siden. Strømpene er fra Cosy Concept, og de er bare helt herlige. I tillegg er jo fargen superfresh så nå kan vinteren egentlig bare komme. Det blir neppe noen mørketidsdepresjon her i gården med så fargerike strømper, tror dere vel? *smile*

Nå er det kveld her i huset etter en kooooooooooooselig dag. Det er alltid koselig å møte bloggevenninner på ordentlig, og i dag var intet unntak. Håper vi treffes igjen Aileen! Frem til et eventuelt neste møte blogges vi iallefall!

Ha ei fortreffelig natt og en strålende søndag! I tillegg er det vel på sin plass å gratulere alle fedre med farsdagen - håper dagen blir fin!

9 kommentarer:

Lone sa...

God kveld i stuen!

Takk for koselig kommentar i bloggen min:) Skikkelig fine premier du har fått! Lestene blir sikkert en favoritt i vinter;) Green Gate koppene er helt nydelige. Har selv 4 stk + skål. De er så fine at jeg har ikke hatt råd å bruke dem enda.. ;) Jeg pleier å sette kubbelys eller t-lys i dem,så får jeg vist dem frem. ;)
Fortsatt god helg!

Klem

Unknown sa...

Heldige deg, både kopper og strømper!! Vinter-deppings kan herved avblåses;)
Lekkersmekkert begge deler!

Og heeeerlige bilder!!

SAVNER DEG BIG TIME!!!! <3

Anonym sa...

De koppene der er veldig greie til pepsi max også...det vet jeg alt om siden jeg ikke drikker kaffe eller latte som det så fint heter. Har mange slike og jeg bruker de til alt fra melk til pepsi max :) Blir jo så glad av å drikke av slike flotte kopper :)

Så kos at du har truffet Aileen...hun er ei flott dame som jeg også har blitt kjent med gjennom bloggen og nettopp truffet....og vi komemr faktisk fra samme plass.

Ha en flott søndag :)

Klem... ♥

Fruehuset sa...

Det såg skikkelig koselig ut:)
Utrulig fine sokkar, og Green Gate koppar kan få ein kvar i godt humør:)

God søndag!

Guttemamma sa...

Skikkelig kosesund, så mye fint du har vunnet!!
Klem♥

Fru Andersen sa...

Så mye vinnerlykke du har hatt da:-) Fine sokker og lekker kopp! Papsi max er eneren her i huset, men jeg MÅ drikke pepsien av rødvinsglass jeg da:-P

Ønsker deg en fin kommende uke!

EtterRegnet sa...

Å de læstan (strømpan som du så fint sei) va nyyydelig ;)

Aileen e bæst ;) Ho e blitt ei veldig go venninna etter at vi bynte å jobbe ilag ;)
Artig at dåkk har møttes ;)

EtterRegnet sa...

Hehe ;) Næ det e vell ikkje godkjent som Norsk ord og e vell kanskje bærre vi i Nord Norge som kalle det før læsta ;) Tjohei..

Ja vurdere å fløtte bildan te eine veggen som e me trappa som går opp eller bærre rett på sia av sjenken!
Sånn at den står over kværandre og ikkje ved sia av... får se... ;)

Ønskedrømmen sa...

Det va stas å møtes, det må gjøres igjen!! :-) Ny Sortlandstur e under planlegging, da muligens MED barn! (Og æ ska kjøre, det va litt i overkant lang reisevei med buss og båt...)

Go klæm!

Ps! E yderst pitte misunnelig på de læstan, dæm e bære lækker! :-D