onsdag, november 09, 2011

Er det for tidlig med litt snikpynting?

Det er enda to og ei halv uke til første søndag i advent, men da jeg fant disse søte hvite juletrærne på Kid i ettermiddag var det umulig å pakke de ned for så å pakke de opp igjen om sååååååååååå kort tid. Det er vel ikke for tidlig å begynne så smått med litt snikpynting, er det vel? *smile*


Jeg er jo aldri hjemme mens det er dagslys, eller rettere sagt så blir det faktisk ikke helt lyst for tiden, så jeg har bestemt meg for at disse bildene bare må duge. Eventuelt får jeg vente til våren før jeg publiserer fler blogginnlegg og hvor kjedelig blir ikke det? Siden jeg først er i julemodus i dette blogginnlegget må jeg vise frem litt av juletrepynten som er produsert her i huset den siste tiden. Fine, ikke sant? 


I dag har jeg fått pakke i posten fra Stoff og Stil. Møbelstoffet til kjøkkenstolene er kommet, og jeg er misfornøyd. SKIKKELIG misfornøyd faktisk. Jeg hadde begynt å male stolene og var kjempeklar for å trekke om putene, men nå blir det ny runde med venting på møbelstoff. Det sto at stoffet skulle være grått, men det er mye mer beige enn grått. Det er på ingen måte stygt, bare feil farge, så om noen er interessert i et par meter med beige møbelstoff, er det bare å rope ut. Derimot var stoffene som jeg hadde bestilt til bukser og gensere til guttene superfine, og de er allerede kommet i vaskemaskinen. Både gleder og gruer meg til å sette i gang med litt sying, men det er vel på høy tid å teste ut symaskinen som jeg bare måtte ha i fjor litt mer.

Håper alle har en finfin onsdag!

11 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Neida, det er ikke for tidlig å snikpynte....du, så flott de var de hjemmelaga, er det sandkakeformer du har "hamra" ned...og preget inn figurer, eller limt på..eller? Søte var de iallefall.

Klem fra Kristin

Vibeke / Mammas Hus sa...

Joooo, det er for tidlig!!!! Jeg orker ikke jul før i desember. Helt seriøst!!

Men julepynten var fin da, det var den. Seriøst. ;)

Saaaaaaaaaaaaaavner deg!! ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuul☺
Gleda meg og☺
-men har ikkje tenkt å begynne å pynte før 1 søndag i advent ;)
Supersøte trær☺

Klem M♥

mamma i nord sa...

Så fin julepynt.

Kjipt att du fikk feil farge til stolene. Venter iallefall i spenning på hva du kommer til å sy ungene.

Klem Tanja

No.15 sa...

Hehe, JA jeg har vært på KID :-D
Og jeg tenker på de trærne, så spørs om jeg ikke må tilbake en tur ;)

4 uker til termin nå.

Klæm

MissMette sa...

Litt tidlig er det ;)
... men alltid kjekt
med inspirasjon ღ
Ønsker deg en fortsatt
fin uke, klem fra Mette

Kathrine sa...

Wæææooo! Victoria, du ligg virkelig ikke på latsida! Og korr du har handla! HAr du noe ferie til overs? Har tre (!) uker som må tas i år, og så overfører jeg to uker til neste år...luksusproblem? ;)

Jo mer jeg tenker på det, så tror også jeg at den veggen skal få stå, det blir en altfor krevende operasjon å fjerne den veggen, for stavene går faktisk helt ned til kjelleren... (aner ikke hva nissen som bygde det tenkte på...)

Ha en fin dag, vi snakkes! Klæææm!

Kathrine

Signe sa...

Herlig julefint! Digger de hvite juletreene og flotters julepynt!

Og det er ikke for tidlig, første søndag i advent er jo rett rundt hjørnet ;)

Ha en finfin torsdag!
Signe

Unknown sa...

Jeg ser at jeg bare måååååå ha sånne snøkrystaller til årests sandkakepynt;)

Jeg har også begynt å snikpynte, og vurderte trærne på Kid, men endte opp med et grått reinsdyr. Og nå angrer jeg. Angrer på at jeg ikke kjøpte ei pute på Kremmehuset også. Men jeg angrer IKKE på daten med deg;) SMASK!

EtterRegnet sa...

Joooo det e egentlig aaaalt før tidlig, selv om eg har vært frista sjøl og...
Eg e omså kor klar før å pynte te jul no ;)

Gu for en flott juletrepynt ;)

Anonym sa...

Så flotte trær! Er jo moderne med natur i interiøret så pynting med trær må jo være lov :-)
Klem