fredag, mai 13, 2011

Det nærmer seg 17.mai

Det hjalp lite å love blogginnlegg i går når Blogger ikke var det minste samarbeidsvillig! Nå virker det iallefall som om alt er i orden igjen - og heldigvis for det. Jeg har ikke tall på hvor mange gang jeg har prøvd å logge inn, for så å lese at Blogger midlertidig er ute av drift. Uansett, nå er det på tide med blogginnlegget som skulle komme i går.

Det nærmer seg 17.mai med stormskritt og i den anledning har jeg heklet litt igjen. Oppskrift er funnet hos Garnstudio/Drops Design. Benjamin og Nikolai skal få hver sin rosett som de skal få innvie på mandag når de skal gå i skrangletog i barnehagen. De gleder seg veldig til å få ha 'stjerne' (aner ikke hvordan de har fått for seg at det er en stjerne?) på jakken, og i går måtte de gråte en skvett for at de ikke fikk ha de på da...


Søte, enkle å lage og dekorative!
Håper alle har en fin fredag. Her har vi nydelig vær for tiden og det nyyyyyytes.

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du ser vel at det er ei stjerne vel?!! ;)
Kjempefine!
Ekstra kjekt med heimelaga slike!☺

Ha ei strålande helg☺

Klem M♥

Unknown sa...

Så utrulig fine dei va! :D Ha ej hatt tid og ork, ha ej nok laga slike ej me. Kanskje neste år :D
Her he vi feira 1. av 3 selskap for poden idag. Snaaart 1 år :D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sendte linken du sendte til svigermor i går, og i dag har det dukket opp en heklet sløyfe her gitt! ;)

Flinkisen min ♥ (du altså!)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Utrolig kjedelig med innlegg og kommentarer som forsvant, men nå ser det ut som alt funker. Krysser fingre for at det fortsetter. Takk for sløyfetips og ha en fin helg.

Fru Andersen sa...

Så skjønn 17mai pynt, slike kan man jo ha i generasjoner! Kjempefine! Stilig kurv til guttenes fargestifter også, det virker som om du er rask med heklingen;-)

Flott skapet ditt ble også, jeg hadde et slikt som jeg solgte....ANGRER!!!

God lørdagskveld!