søndag, mai 15, 2011

♥ Veggpynt ♥

Siden lysestakene på veggen over skapet ikke passet inn, og siden jeg heller ikke fant noe passende veggpryd på Sortland, måtte jeg dra hjem og tenke nytt. Da nabovenninna mi og jeg gikk tur i fjæra for ei stund siden dro vi med oss litt rækved hjem. Selv om det ikke har vært fritt for spydige kommentarer av typen ' ka ska du me den mainnskiten der?' og 'drog du verkelig den der søpla me dæ heim uten nåkka plan førr ka du ska bruk det tell?', viste det seg at per nå er iallefall et av mine funn i bruk. Sammen med litt hyssing og et par treble kroker henger den så fint over skapet mellom kjøkken og stue. Jeg er kjempefornøyd, og det beste av alt; den var så godt som gratis!


Her har lørdagen bestått av superkoselig besøk med grilling, brusing og latter, etterfulgt av rensing av terrassen. For tre år siden beiset jeg den i fargen Svaberg, men nå er planen å beise med enten shimmergrå eller naturgrå. Jeg var usikker på om jeg kunne endre farge, men etter rensinga ikveld ser jeg at såpass mye av den gamle farga er forsvunnet så på mandag skal det handles beis. Gleder meg til å få det gjort og få det litt på stell ute på verandaen.  ♥  ♥ 

6 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Den ble kjempefin. :) Er ikke alltid de rundt oss helt skjønner hva vi ser i enkelte ting vi gjør med interiøret eller skal bruke.

Koselig blogg du har. Jeg følger deg videre. :)

Ønsker deg en deilig søndag!

Klem,
AW

(eddas) sa...

Ja..kjekt og lage noe selv og så er det gratis og:)
klemklem

Lone sa...

Hei!

Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
"Ræk-veen" passet jo perfekt på veggen hos deg:) Jeg og barna skal å gå tur i fjæra på Årnessan i dag,kanskje jeg er heldig å komme over noe lignende;)
Ha en fin dag!

Unknown sa...

Prøver du å lure folk til å tro at du bor i fjæra??? HÆÆÆ???? ;)

Pynten ble kjempefin! ;)
Hvordan ble terassen?

KLEM

Annfrid sa...

Kjempe lekker vegg pynt.

Skapet ble også nydelig.

Fin, fin søndag!

Klem

ide-puffen sa...

Veldig koselig pynt. Elsker å rusle i fjæra å lete etter "skatter".
Jeg skal også beise terasse og trapper i naturgrå. Jeg har en boks i fra i fjor da jeg beiset teakmøblene grå. Furet værbitt er lekkert.
Kos deg
Klem
Randi