onsdag, mai 11, 2011

♥ Skapet i 'helfigur' ♥

1.mai publiserte jeg en liten sneak peak på det nyoppussede skapet mitt, og nå etter en aldri så liten bloggepause på ti dager, er jeg klar for å vise dere skapet i helfigur. Det viste seg å være et sjakktrekk av den helt store sorten å lure nabovenninne med stor N til å kjøpe et lignende skap. Makan til arbeidsjern skal man lete lenge etter altså. Jeg kjente panikken komme i rakettfart da jeg kom hjem og så at hun var begynt å pusse ned sitt skap. Dermed var det bare ett å gjøre; vi fikk plassert begge skapene på gårdsplassen her og startet intensiv pussing, grunning og maling. Nabovenninna mente at vi ikke skulle bruke malesprøyte, men tro meg, pipa fikk raskt en annen lyd da jeg i løpet av 2 minutt hadde malt et strøk på skapet mitt! ♥ ♥ ♥ Dermed kan jeg meddele at malesprøytesesongen er i gang på Kjerringnes. *hverdagslykke*


Lysestakene som hang over skapet måtte byttes ut for det ble total kræsj, og sånt liker man ikke. Da jeg ikke fant noe passende veggpynt da jeg dro på shopping, måtte det bli hjemmelaget veggpynt (som skal få nærmere omtale i et eget innlegg). Her kan dere se hvordan skapet så ut før. Håper alle har en flott onsdagskveld. Her går det i hekling, og hva som hekles skal dere få se i morgen - jeg lover!

7 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Nydelig skap :0) Høres helt herlig ut å bruke malesprøyte!! Kan jeg spørre hva den heter?? Vi skal bygge litt av hvert i sommer (drivhus og levegg) og det hadde vært SÅ lettvint å bare kunne spraymale før vi setter det i sammen.
*Klem*
-Kamilla-

Havets Datter sa...

Så utroooolig fint!!!!
Heldiggrisen... leter som bare det etter et lignende. Rop ut om du kommer over et ;)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT!!!!! :D Likte VELDIG godt veggpynten også ♥

Hurra for malesesong!! Jeg skal snart male (med Bosch'en) en før-etter som svigerfar har laget. Publiseres i slutten av juni. ;)

Unknown sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!! Jeg vil også være nabovenninne og male sammen med deg/dere;)

Jeg glemte sprøyta full av maling i garasjen i fjor høst, mon tro om den virker iår?! Øøøøh...

Veggpynten var fin, er det "mainnskiten" du drasset med deg hjem?!

Gleder meg til å se heklesaken din, og gleder meg MASSE til å se deg på lørdag (forhåpentligvis) ;)
SMASK!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ååååå so kjempefint det vart!!!☺
Heldig also!☺

Eg finn mange slike skap på finn-men ingen heromkring :( Leitinga fortsetter!☺

Malesprøyte ja...burde hatt meg det☺
Er det slik at det blir mykje søl rundtomkring? Eg har liksom ingen god plass å stå å male med det isåfall.....

Ha ein herleg torsdag☺

Klem M♥

Anonym sa...

Heisann!
skapet blei jo nydelig! Frista veldig å kjøpe malersprøyta ja... vi får se.

Håpa vi sees snart.

stor klem fra Veronika ikke-anonym:-)

Anonym sa...

Det ble kjempe fint! Tror jeg må kjøpe en malingssprøyte ... :-)
Klem