tirsdag, mai 17, 2011

♥♥♥ 17.mai ♥♥♥


Vi har hatt en perfekt 17.mai her hos oss. ♥♥♥ Først barnetog etterfulgt av kaker, brus og pølser på samfunnshuset her i Sigerfjord. Senere på dagen hadde vi supernaboene på grilling og kaker. Jeg serverte min nye favorittkake og se hvordan den lyser 17.mai-fest og vår. Herlig!


Etter all mat og drikke i løpet av en hel dag gikk jeg og nabovenninne nummer 1 oss en liten tur rett før Fruene. Mulig disse to veggene hadde trengt seg et par malingsstrøk, men se så fine og slitte de er... Bildene er tatt med mobilen og er derfor ikke av så god kvalitet.


Håper alle har hatt ei flott feiring av nasjonaldagen!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Mmmmmmmmm, den så god ut!! Pavlova?

bord og benk skal bli, det er gjort på ei lita kveldsstund. Det er bare å ta turen (med henger) så fikser vi det LETT;))))

KLEEEEEEEEEEEEEEEEM!!

Annfrid sa...

Så super godt ut og utrolig masse flotte farger:-)

Klem

Unknown sa...

Klart jeg har tid!! Som sagt; det er gjort på ei lita kveldsstund, det eneste jeg krever er selskap av DEG;))

Bare si fra når det passer du;)

Unknown sa...

Og skattejakt??? Skal dere rive den husveggen? Eller slepe den med dere hjem? heheee:))

Unknown sa...

Okei, hysj:)

Men forventer å bli informert på mail;)

Nattinatt søta!

-Kamilla- sa...

Nam, denne så virkelig god ut!!
Var du innom meg og kommenterte på drivhus innlegget mitt?? Alle kommentarene mine forsvant dessverre under Blogger sin "hang-up" :0( Men mener å huske at du var innom?? Ja,ja... Kos dere så masse og god helg!!
*Klem*
-Kamilla-