onsdag, september 25, 2013

Skomakerens barn...

...mangler som kjent sko! Nå er ikke jeg noen skomaker, men Benjamin spurte meg i forrige uke hvorfor jeg hadde heklet kurver til alle vi kjenner, men ikke til han og Nikolai. Si det, men det har nå liksom ikke blitt til det. Det hastet ikke da jeg heklet til alle de andre før jul her et år, og så har det nå bare blitt utsatt. Likevel, spørsmålet traff meg i samvittigheta, og på bildene under kan dere se at to nye Godt Isolert-kurver har sett dagens lys. *smile*
 
 
 
To nye kurver, to blide gutter, ei fornøyd mamma med godsamvittighet - og sist, men ikke minst ei mamma som har fått heklelysten tilbake. Det passer i grunnen fint med litt handarbeid nå som høsten er kommet. Kanskje det blir litt heklerier som kan bli julegaver også - hvem vet? Og hadde jeg nå funnet sylysten også, skulle jeg vært enda mer fornøyd.
 
Allerede onsdag og snart helg igjen! *smile*
Håper dere aller har fine dager!
 
PS: jeg har tidligere lagt ut oppskrift på kurvene, den finner du her.

3 kommentarer:

Signe sa...

Fortsatt like fin de kurvan der altså :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Mener det ligger et fiiiiiint stoff og venter på å bli sydd i..... ;)

Jeg heier på deg! :D

Anonym sa...

Så utrulig fine dei var;))