lørdag, desember 17, 2011

This is your life

Fra søteste Tryllehus-Kathrine fikk jeg dette fine bildet i forsinket bursdagsgave. Etter at jeg fikk rammet det inn ble det veldig raskt mitt absolutte favorittbilde. Det står fortsatt plassert på ovnen siden jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hvor jeg skal ha det. Teksten er bare såååååååå sann at jeg må henge det en plass der jeg kan se på det hele tiden. 


Nå er det klart for årets smultringkoking i Godt Isolert-huset. Nabovenninna mi har laget deigen og vi krysser alt vi har for at det ikke blir en reprise av fjorårets katastrofe... Rapport kommer senere! Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldig du då-som har fått so fint bilde!☺

Kos deg med smultringbaking!☺

Klem M♥

Kathrine sa...

Så bra at det falt i smak da! :) Her i huset skjer det ting nå, ENDELIG ser vi at det som skjer er POSITIVT! HURRA! Glleeeederr meg til å ikke holde hviledagen hellig i morgen, her skal det vaskes og pyntes til jul! Juhuuu!

Klæm, Kathrine

Linda - HJERTEHUSET sa...

Digge det bilde og i går blei eg og eigar av ett:-) Kn eg spør kor du har kjøpt ramma?? og ka for ein størrelse?
God jul, klem:-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fantastisk fint ♥