lørdag, juni 27, 2009

To små matroser

Jeg hadde egentlig tenkt å vise bilde av skoskapet, fiks ferdig og montert på veggen i dag, men Skeidar ville det annerledes; det viste seg nemlig at lageret var stengt i dag. Dermed skal jeg gjøre et nytt forsøk på å hente det på mandag.

I morgen skal vi i barndåp til guttenes niese, Live, og i den anledning har guttene fått seg nye klær. Hva passer vel bedre til to små styrmannssønner enn matrosdresser? Jeg har lenge vært i tvil om hva jeg egentlig synes om matrosdresser. Det har variert mellom kjempetøft og på grensen til harry. Uansett, da jeg var i Harstad på torsdag falt jeg fullstendig for disse søte sommer-matrosdressene med knebukser og korte armer. Jeg har kjøpt marineblå strømpebukser til å ha under. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ha hvite, men jeg regner med at da hadde buksene holdt seg hvite i nøyaktig 23 sekunder...


5 kommentarer:

Unknown sa...

Å, så nusselige! :) Den lekekassen du hadde kjøpt var jo helt skjønn da! Skulle gjerne hatt et par sånne til jentene mine. :) Ha en god natt!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, lekekassen er helt super!
Så kjekt med det handtaket og hjulene så kan de bruke den litt som gåvogn også.
God natt du også!

Havets Datter sa...

Så fine de var!! Gleder meg til Harstad-tur...takk for tipset!

Elisabeths Ingeborg sa...

Nydelege matrosdressar du har kjøpt til gutane dine:)
Mulig det kan verte litt harry, men om ein gjennomfører det, så blir det faktisk stilig.
Og det er no ikkje for ingenting at det blir selt så mykje av dei i butikkane heller!
God søndag:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Havets Datter: God tur til Harstad!

Elisabeths Ingeborg: takk, takk Vi fikk mye skryt for dressene. Ha en fin søndag du også.