torsdag, juni 25, 2009

JaBaDaBaDo

I dag har jeg og tvillingene (åh, hvor jeg misliker å omtale de som "tvillingene", men Benjamin og Nikolai er jo så langt å skrive) vært en liten tur i Harstad. Nikolai hadde time på Ortopedisk Verksted, og da la jeg inn litt shoppetid. Ei venninne tipset meg om å gå innom butikken Lykke og Lukas , og gjett om jeg er glad for at jeg gjorde det. Jeg fant en kjempefin lekekasse fra svenske JaBaDaBaDo. Ellers var det mye fint å se og jeg hadde nok brukt mye mere penger hvis det ikke hadde vært for Stockholmturen om to uker. Det blir nok flere turer til Harstad fremover for det var veldig mye fint i den butikken.

Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte to, men vi kan nok alltids kjøpe en til senere. For dere som ikke bor i nærheten av Harstad kan lekekassen kjøpes her. Dere med små prinsesser kan kjøpe denne kassen.

Ingen kommentarer: