mandag, juni 29, 2009

Min nye søte hylle

I mai fikk jeg ei hylle hos min søte venninne Anita da vi var på besøk hos dem i Bodø. Hylla hadde stått lagret i garasjen der etter at de flyttet inn i nytt hus. Selve "stativet" hadde rustet litt så det sprayet jeg med sølv metallic spraylakk. Det var i utgangspunktet det jeg hadde tenkt å gjøre med hylla, men da jeg først var i gang fant jeg ut at jeg også skulle spraylakke hyllene hvite. De var i beiset i hvitt og treverket skinte gjennom. Etter en del strøk med hvit spraylakk så jeg meg fornøyd med resultatet.
Jeg synes resultatet ble ganske bra. De to små hjortene kjøpte jeg på Kremmerhuset for noen uker siden, nettopp fordi jeg tenkte at de kom til å passe ypperlig i denne hylla. Utover det vet jeg enda ikke hva jeg skal ha på de små hylleplatene. Først og fremst må jeg bestemme hvor jeg skal plassere den. Det må være en plass der den kan bli stående lenge siden den må skrues fast i veggen. Jeg har ikke akkurat så veldig lyst til å ha store skruehull i veggen om noen uker fordi jeg ikke var helt fornøyd med plasseringen.

4 kommentarer:

Havets Datter sa...

Kjempefin hylle! :o)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, den er supersøt, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal plassere den! :)

Frk. T sa...

Så søt hylle du har fått da!: )
Og den kaken i innlegget under, FANTASTISK! Min favoritt også!: )

Klem til deg

Lena sa...

Så artig, jeg har en som er ganske lik. Stabler interiørbladene mine i de nederste hyllene, og så har jeg satt noen lave vaser i de tre øverste. Eneste problemet er at jeg må prøve å holde "stablene" med blader ganske så rydiig, ellers ser det ikke akkurat så lekkert ut hehe...
Koselig blogg du har foresten :)