onsdag, juni 24, 2009

Dagens prosjekt

Jeg har lenge tenkt å spraylakke lysestakene fra Black Design som henger i gangen. I dag gjorde jeg endelig mer enn bare å tenke. Slik så de ut i dag tidlig:



Jeg var heller ikke spesielt fornøyd med det at de ikke hang i samme høyde så planen var å feste de like høyt etter sprayingen. Da jeg tok de ned fra veggen oppdaget jeg at det var blitt ganske stygge merker i veggen i over- og underkanten av lysestakene. Siden jeg ikke orket å tømme boden for å se om jeg fant den malingsresten som jeg tror står der inne, ble det til at de fikk henge på de gamle skruene likevel. Jeg skal heller flytte de når jeg blir ferdig å pusse opp den kommoden som jeg planlegger å ha under. Her er resultatet:



Stolen på bildet sto i huset da vi kjøpte. Den var malt i en fryktelig lyseblå farge. Vi malte denne og de tre andre i fargen Dis.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg! Så fine lysestakene ble nå da! Og så kjempeflotte de lerretene ble etter at guttene dine fikk "male" på dem! Kjempegod idé som jeg skal ta med meg videre. :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, det eneste du kanskje skal være litt obs på når det gjelder "malingen" er at du passer på at ungen(e) ikke bare blir sittende å "klisje" på den samme flekken hele tiden. Mine gutter var bare 1 år da de malte så jeg flyttet litt på lerretet slik at det ikke bare ble en mørk flekk på midten...

Havets Datter sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar :o)
Genialt med spraymailig!! Ting blir jo som nye igjen! Har nettopp spraylakkert en hel haug med ting selv...ta en titt i bloggen så ser du ;o)

Ha en finfin kveld!! Karina

Photo-Me-Life sa...

Ser du er ny i bloggverden. Velkommen hit. Her vil du nok kose deg glugg ihjel. Det er så mange trivelige bloggere i dette land og naboland at sukk.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Karina: Ja, jeg så at du hadde spraylakkert en del ting.

Living White: tusen takk!