fredag, september 26, 2014

Lekerom

I vinter ble jeg og guttene enige om at de skulle dele soverom slik at vi kunne gjøre det ene rommet om til lekerom. Jeg (jada, jeg innrømmer det glatt - det var jeg, ikke de...) hadde fryktelig lyst på fototapet, og før forslaget om lekerommet i det hele tatt kom opp hadde jeg en plan om hvordan rommet skulle bli. *ler* I stedet for at guttene skulle få velge mellom x antall tapeter hadde jeg gjort litt forarbeid og de fikk velge mellom tre, og til slutt ble vi enige om den du ser under her.
 
 
På det originale bildet var bøtta mellom bensinpumpene grønn, men siden jeg hadde bestemt meg for at det skulle være gult på rommet måtte bildet redigeres før jeg kunne bestille den. All mulig takk folkene på Photowall som ordnet det for meg.  
 
 
Vi er veldig fornøyde med rommet, selv om vi har hatt noen "innkjøringsproblemer" med bruken. Da jeg hadde malt gulvet kom jeg i skade for å si til guttene at vi måtte være veldig forsiktig med det til å begynne med (slik at det fikk herde skikkelig) så de satt utenfor dørstokken og bare så inn i rommet *ler*
 
Håper alle har en fin fredagskveld! Her er det sofa og tv som gjelder!

2 kommentarer:

Qehenne sa...

Så fint det ble :-) Råstilig tapet guttene har fått! Tenker de koser seg der inne:-)

Hilde sa...

Kult med gult :)