onsdag, september 24, 2014

Legobursdag

Det nærmer seg ti måneder siden vi feiret dobbel seksårsdag for superduoen, men jeg slår til med noen bilder fra feiringa likevel. Temaet for seksårsdagen var lego, og diverse legoeffekter var bestilt via både ebay, etsy og noen norske nettbutikker.
 



 
Vi slo til med både barne- og familiebursdag samme dag, og i løpet av dagen vi feiret var det vel rett over femti stykker innom hvis jeg ikke husker helt feil. Veldig greit å ha alt unnagjort på en dag, men ganske slitsomt å skulle gjøre klart kaker og mat til så mange. Likevel ikke så slitsomt at jeg tenker å gjøre det på en annen måte i år. *ler* Vi (eller kanskje mest jeg...) er i full gang med å planlegge årets bursdag. Jeg kan for ordens skyld nevne at etter bursdagen i fjor fant følgende samtale sted:
 
Meg: Neste år bi det vanlig bursdag! Æ gidd ikkje detta meir!
B&N: Vanlig bursdag??? Ka e det???
Meg: Vanlig bursdag, sånn som andre har... Uten tema!
B&N: ???
Meg: Ja, det e ikkje nåkka å diskuter engang. Vanlig bursdag når dåkker bi sju!
B&N: Javel...
 
Lurer dere på hvordan det går med det prosjektet? Jah, altså, allerede i april hadde mammsen gått til innkjøp av diverse sjørøvereffekter til storstilt sjørøverfest i desember...

2 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så stilig du hadde ordnet i fjor.
Kjenner meg igjen med den planleggingen. 8års bursdag i desember, og bruker endel tid på ebay, etsy og pinterest for en flott Frost-bursdag.

God natt!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Velkommen tilbake! :D Sender du litt bloggestøv til meg også ;)

Og du kan gjerne ta over bursdagene her også ;)