onsdag, juli 21, 2010

Ting & Tang?

I dag har jeg pyntet litt på Loppisboksene som jeg sprayet hvite i går. Med noen perler og litt ståltråd har jeg prøvd å pynte de med ordene "Ting", "&" og "Tang".


Jeg var litt usikker på hva jeg skulle skrive på de. Det er ikke like morsomt med for eksempel "Bind", "Truseinnlegg" og "Tamponger". *Fnise* Til slutt falt valget på Ting & Tang. Hva synes dere? Klarer dere å lese hva det står uten problem? Selv synes jeg de ble søte og de pynter opp på badet som ellers bare går i grått og hvitt. Dersom du vil se hvordan boksene så ut før kan du klikke her.

13 kommentarer:

Rune sa...

"Bind & Bæng", kanskje? (Bind og komdomer altså)

Jannie sa...

Æ syns det va litt trist at du mala di fine boksan!

Randi sa...

Kreativ løysing det der då. Vart fint med litt farge og ingen problem å lesa kva som står der. Ting og tang var jo ein grei tekst å bruka ja... ;-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Søøøøøte♥
Og ingen problem lese ka som står der nei☺

Klem M♥

Kathrine sa...

Guri, du e altså så kreativ og driftig at æ blir heilt svett! ;-)

Hasigamas mamma sa...

De ble veldig søte...
I dag har jeg vært på Black Design og kjøpt to fisker til lillebror! Skal henge dem opp i morgen...
Ha en fantastisk kveld (natt...)!

Anonym sa...

Kjempefine bokser,lett å lese hva som står:)
Ny leser av bloggen din,men ivrig interiørblogg leser.Kreativ og fin blogg:)
Hilsen en annen sortlands fru.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei Sortlands fru! :)
Koselig at du likte bloggen og velkommen tilbake. ;)

KLEM

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Så lekre dem ble da!! Kreativ du ♥

Ha en fin dag videre :)))

Ida sa...

Så kreativt og fint! Det ble utrolig flott, elsker å få inspirasjon, så dette må jeg legge bak øret :-)

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, strykearkene får du tak i på Clas Ohlson. De koster 129,- for 10 ark. Superenkel å stryke på, og funker veldig bra på en normal laserprinter :)

klem fra Ida

Vibeke / Mammas Hus sa...

Artig løsning! :))))


Så du lette på fb ja, noen som har meldt seg til å hente....? ;P

Min stil sa...

Så flotte bokser. Virkelig kreativ er du.
Ang de strykemerkene så kan de skrives ut på vanlig printer, bare husk å speilvende motivet.
:) Susanne

Bdicte sa...

Helluu!
Vi bor faktisk i sommerhuset til nån kjenninga på en plass som hete båtskjærnes når vi e i Haparanda! Kjekt å spare penga på overnatting:))

Men har hørt om et hotell som hete "cape east" som skal være fint!