fredag, januar 25, 2013

♥ Fredag ♥

Fredag og helg. Igjen! Jeg synes nettopp det var mandag og ukestart, og vips så var helga her igjen. Ikke at jeg klager, men dagene flyr jammen meg nesten raskere enn jeg klarer å henge med. Hvite tulipaner er kjøpt inn til helga - bare fordi jeg fortjener det. Det er også en aldri så liten mulighet for at jeg droppet innom B-young i dag og at en genser og en tunika ble med hjem. Det også fordi jeg fortjener det. *smil* Og som om ikke det var nok, jeg vant i vinlotteriet på jobb i dag og fikk ei herlig flaske rødvin med meg hjem.  


Små lykkedrypp på en fredag altså, og ingenting er vel bedre enn det. Fru Andersen har publisert et herlig innlegg i dag om hva lykke er. Har du ikke lest det anbefaler jeg at du tar en titt her. Som jeg skrev i går - det er ikke alltid så mye som skal til! ♥  Jeg og en kollega har diskutert litt på jobb denne uka om akkurat dette. Vi har det jevnt over veldig, veldig bra, men likevel er vi ikke fornøyde. Vi streber etter mer av det meste og er sjelden fornøyd med det vi har. Tro hvorfor det er blitt sånn? Jeg har ingen endelige svar her og nå, men vi kom fram til at det kanskje må være fordi vi har det alt for godt og få ordentlige problemer. Nå sier jeg altså ikke at ingen har problemer som er store og vanskelige, men jevnt over har vi det nok veldig bra. 


Bildene er av pynten på den gamle kommoden som var her i huset, men som er pusset opp og har fått nye knotter for leeeeeeenge siden, og som er vist fram mange ganger før. Den er fortsatt en av mine favoritter så dette er nok ikke siste gang den blir avbildet heller. Symaskinen ble funnet på loftet, lysestakene til kronelys er fra Lisbeth Dahl, lyslykta er fra Bohus, det hvite Norgesglasset er fra Engelskmannsbrygga i Henningsvær, klokka er fra Kremmerhuset og de hvite runde telysestakene er fra Caesar collection. Mange fine favoritter samlet på et sted altså. ♥


Nå er det dags for litt kaffekos og tv-titting! ♥ Ha en fin fredagskveld og ei flott helg!

14 kommentarer:

Signe sa...

Å HALLO den kaffen så god ut!
Misunnelig dått ænno :)

JeanetteCEB sa...

Mange nydelige bilder!
Den kaffen så kjempegod ut :)
Ha en kjempefin kveld.
Klem fra Jeanette

Guttemamma sa...

Alltid så fine bilder hos deg, dere har det veldig hyggelig!! Og jammen høres det ut som du har en bra start på helgen, nyt den videre!! Den sukkerstrøer'n din under...,utrolig stilig!
Klem♥

Anonym sa...

Så flotte bilder hos deg og likte så godt det skiltet på veggen,kjempefint:)herlige symaskinen din og:)
Ønsker deg ei god helg!
Klem fra Lillian

nr.15 sa...

Så flott at du har kosta på deg så kjekke ting, klart du fortjene det:))

Og takker veeeldig for å friste meg med den kaffien....

Ha en flottings fredagskveld:)

My Dream sa...

ja, jeg leste det innlegget hos henne... får en liksom til å tenke gjennom ting... lykke... alt er relativt... jeg er veldig lykkelig i dag... bare vert en fin dag egentlig... :) mord og mysterier på tv... hærlig avslappende kveld etter en meget travel uke... bilder av bizzi 2 årsdag ligger på bloggen min visst du vil se.

Har lagt meg til som følger... :) koselig blogg...

Klems Diana.

Ingrid Louise sa...

Heisan!!
Tusen for koselig kommentar hos meg!!
Jammen er det godt med helg ja...selv om dagene går vel fort!!
Nå vil jeg gjene titte litt her hos deg!!
Nyt lørdagen da!!
klm ingrid l

fam gab sa...

Bare innom for å ønske god helg :-)
Flotte bilder med nydelige ting. Sånn symaskin hadde vi i huset når jeg var liten. Søsteren min er den heldige som har fått den :-)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Dette var såå fint :-) et viktig tema du tar opp også :-)
Jeg tenker at det er kun en selv som kan gjøre en lykkelig. Vi må ikke vente på lykkem men skape den selv :-) Fin dag videre til deg, klem Anita

Unknown sa...

Herlig herlig HERLIG innlegg!! <3
Og du; det grønne skapet jeg skimter i bakgrunnen vil jeg se meeeeeeeer av!!! ;)

Karianne Vikse sa...

Hei hei.
Tror du må ta en titt på bloggen min.--
Ha en hærlig kveld.
Klem fra Karianne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine Victoria ♥

Håper du har hatt fine dager!

*klem*

Anonym sa...

[url=http://levitranowdirect.com/#qydqp]cheap levitra[/url] - generic levitra , http://levitranowdirect.com/#kvxlh levitra 40 mg

Karen sa...

Ai ai - det var kaffen sin det! :)

Håper sommeren har vært fin!
*klemmer*