onsdag, juli 11, 2012

Bare måtte ha det ♥

I dag i lunsjen var jeg en aldri så liten tur ute fra kontoret, og på Nille kom jeg over dette herlige teppet. Jeg har lenge vært på utkikk etter et fint sengeteppe til Benjamin sitt rom. Nikolai har et finfint teppe som jeg fant i ei eske i kjelleren, så det var på høy tid at Benjamin også fikk seg et. Jeg vet ikke om det har vært et stort savn hos han, men det har iallefall vært det hos meg. *ler*


Da jeg så dette i de herligste blåfargene falt jeg pladask, og det var ikke tvil om at det måtte bli med hjem. Prisen var jo også veldig hyggelig da, som det aller meste på Nille. Planen for dette blogginnlegget var egentlig å vise frem hele rommet til Benjamin, men kameraet gikk tomt for batteri mens jeg holdt på å ta bilder så da prøver jeg på nytt i morgen.

Nå er det bare én arbeidsdag igjen og så er det tre uker med ferie. *smil* Håper du som titter innom har fine dager. 

22 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det var et utrolig fint teppe. Forstår godt at du falt for det.
Ha en fin kveld og god ferie
klem

Signe sa...

Det va fint! Hadde de andre farge åsså eller bære blått? Og woop di doop, to daga igjenn til feeeeeriiiieeee :D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint ♥ Tror jeg må en tur på Nille når jeg er hos legen i morgen. ;)

Anonym sa...

Kjempe fint teppe=)
Rosa teppe blei med meg heim frå nille.stod lenge og lura på om eg sku ha blått eller rosa. når eg ser kor fint det er hos deg så kunne eg tenkt meg begge to;)

Fin onsdag kveld til deg!!!

Bustenellik sa...

Nydelig teppe! Tror jammen jeg må på nille ;-)

Tussi sa...

Du verden, så flott det var - nydelige farger!
Nille kommer til å bli "nedrent" i morgen :)

Lillekatt sa...

Oi, så fint!! Nille har fått inn masse fint i det siste - ser ut til at de virkelig legger om stilen litt :-)

boNord sa...

Så flott det var! Nillekupp :)
klem

Unknown sa...

NICE!!!
*Nille i morra*

Takk for tipset, snuppa;)
Lenge siden jeg har vært innom deg nå, men nå er jeg tilbake til sivilisasjon, og skal lese meg nedover;)

SMASK!

Livy sa...

God kveld i stua☺ Koselig blog du har!

Sengeteppet var kjempefint, liker godt å gå innom Nille for noen kupp innimellom.

Riktig god ferie☺ Klem fra Livy

Anonym sa...

Nille har fått så masse fint og til så fine priser og,det teppet var bare heilt nydeligt:)
Fine dag til deg!

Bdicte sa...

Ååååå, så fint det va:))
Han må jo ha savna et fint sengeteppe?? Kan ikkje skjønne anna:))

Klem!!

EtterRegnet sa...

Mange som har falt for de flotte teppenan ;)
Spent på å se resten av rommet ;)

Unknown sa...

Nille i Nesset hadde ETT igjen, og nå er det MITT;))

Takk for tipset, søta;)

Fruehuset sa...

Hei,
Så masse flotte innlegg du har hatt i det siste:)
Likte kjempe godt trekassen din på kjøkkenet!

Nydelig sengeteppe også, flotte farger. Ja, de kan overraske på Nille altså:)

God helg vidare!

Marit sa...

Nydelig teppe Benjamin har fått seg :)
Tenker det blir en tur innom Nille til uken!
Ha en fortsatt fin sommer, og god ferie!

Unknown sa...

De er kjempefine de teppene:)
Kjekt og finne slikt på Nille!!

Ha kjempefine sommerdager ♥

mimmi-leone sa...

Nydelig sengetppe.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Pernilles Interiørsysler sa...

Kjempefint teppe :)

Og veldig fin blogg. Blir spennende å følge deg videre.
Ha en fin fredagskveld!

Klem fra Hilde

Livet på hauge sa...

Ååå for en koselig og nydelig blogg jeg har funnet her....har linket fra min blogg til dine supre heklekurver... Blir her jeg om det er greit!!

Nina Iren sa...

For en flott blogg du har, legger meg til som følger hos deg!

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig teppe! Så gøy å finne sånne "skatter" til hyggelige priser ;)
Ønsker deg en riktig fin onsdag, og en herlig ferie ;))
Smil og klem fra Monica