tirsdag, juli 03, 2012

♥ Kommer du innom ♥

Har du planer om å besøke meg, men er redd for å ikke få servert kaffe? Eller eventuelt redd for å bli servert pulverkaffe - slik jeg har hørt rykter om at noen faktisk tror de vil komme til å få. *ler* Nå kan jeg ikke skilte med en fancysmancy kaffemaskin, men kaffe skal det likevel bli. Her i huset går det i presskannekaffe - enkelt og godt! 


Jeg har ordnet meg en liten 'kaffekrok' på kjøkkenbenken, og jeg synes det ble ganske så trivelig. Knaggene er fra Åhléns, kaffeskiltet er fra Kremmerhuset, koppene er fra Green Gate og Pip, kjøkkenhåndkleet er fra ByNord, den hvite trekassen er kjøpt på Arntines i Svolvær og raspa, Norgesglasset og matklypa stammer fra et eller annet loppis i fjor. Jeg ønsker meg en større trekasse her, men denne får duge enn så lenge. 

Her skal tirsdagskvelden tilbringes i sofaen med litt blogglesing innimellom brødbaking og suppekoking. Jeg og ei kollegavenninne skal visst prøve oss på den berømmelige (?) 7-dagers suppekuren så om et par uker veier jeg vel 2 kilo mer enn det jeg gjør i dag. *ler* Og for all del må ikke kveldens høydepunkt glemmes - det er nemlig både Grey's Anatomy og Private Practice i kveld. *lykke* 

Helt til slutt, velkommen innom dersom du er kaffetørst ♥

13 kommentarer:

Signe sa...

Heheheeeee, jammen se der du!
Jammen har ikke jenta kaffe :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kan jeg få te...? ;P

Fine kaffekroken!

Anonym sa...

Så utrulig stilig kaffikrok,eg drikker ikkje kaffi men har ein kaffemaskin itilfellet noken vil ha:)
Så masse stilige detaljer du har der:)
Fine kveld til deg skjønne du!
Klem fra Lillian

Bdicte sa...

Æ kommer gjerne på kaffe:))
Så koselig atte!

Klem
Benedicte

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselig kaffekrok på ditt kjøkken!
...sier ikke nei takk til en kopp... ;))
Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad sommer med sol og varme.
Smil og klem fra Monica

nr.15 sa...

Det var en koselig kaffe krok:))
Har "fancy" maskin selv pga liker kun snopekaffe;) Eller te.
Koselig blogg jeg skal følge:)

Mine diller♥ sa...

Kjempekoselig kaffikrok :)
En fin kveld til deg.

Flisan sa...

Det enkle er ofte det beste og presskannekaffe er ofte faktisk det beste !!!
så koselig kaffekrok !
God tirsdag :-)

Hiltonfruen sa...

For en herlige kaffekrok!
Her i huset går det ofte i presskanne kaffe - Love it ! Blir faktisk lei kaffemaskin kaffen også.
Her likte jeg meg godt, legger meg til som følger hos deg jeg:)
God nattaklem til deg!

Anonym sa...

Så flott kaffe krok! digger skiltet!
klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, presskanne-kaffe må da være mer enn godt nok! :-)

Anonym sa...

Heisann, skikkelig koselig kaffekrok:-) Æ syns du har god kaffe og e slett ikke redd før å komme innom.
PS! Du må få med dæ brothers&Sisters også.

klem

salige lavendel sa...

Presskannekaffe blir jo faktisk den beste kaffen!!