torsdag, mai 03, 2012

♥ Jeg prøver igjen ♥

Etter å ha lest Monica sitt innlegg med det fine lyseturkise brettet hennes i, var jeg ikke sein om å finne frem mobilen for å melde henne for å spørre hvor hun hadde kjøpt det. *smile* Ikke lenge etter at jeg fikk svar var jeg på tur for å se om jeg fikk fatt i mitt eget turkise brett. Jeg fikk det for meg at dette var et skikkelig 'must-have', og gleden var derfor stor da butikken hadde ett brett igjen. 


Dette er et skikkelig hermeinnlegg faktisk, for akkurat som Monica har også jeg plassert en hortenisa på brettet. I motsetning til henne har jeg investert i en hvit. Sikkert veldig sjokkerende at valget mitt falt på en hvit en... Allerede før jeg kom meg fra jobb i dag var jeg nemlig skeptisk til turkisfargen på brettet, og jeg vurderte å male det hvitt så snart jeg kom hjem. Etter litt vurdering frem og tilbake har jeg nå bestemt meg for å prøve å beholde det i denne turkisfargen iallefall ei lita stund.  


Turkis er jo en skikkelig vårlig og fresh farge, og her i nord trenger vi litt vårfølelse om dagen. I dag har det nemlig snødd - igjen, men nå i kveldinga er det faktisk sol og fint her. Det mangler noen grader før jeg vil påstå at det er skikkelig vårvær, men det hjelper på med sol da... 


I morgen er det helg igjen! Jeg synes dagene bare flyr avgårde. Er det kanskje et tegn på at man begynner å bli gammel når man i et innlegg har skrevet både om været og om hvor fort tida går? *ler* 

Gammel eller ung - dere får ha en fin kveld uansett! ♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vakkert! tror jeg må herme jeg også ;-)

Signe sa...

Hihihi, et skikkelig FARGEKICK! ;)

Kristin sa...

Kjempefint var det! Skjønner deg godt jeg- er generelt skeptisk til farger, så alt må tilvennes...
Ønsker deg en fin fredag!

Sunniva sa...

Æ syns det va kjempefint med det turkise brettet :)

Bustenellik sa...

Det var jo kjempefint med turkis! Må'kke finne på å male om det ;-)

Pappa sa...

Du er nok blitt gammel.....