fredag, mai 04, 2012

Flere 'fargebilder' ♥

I dag har jeg tatt enda noen bilder av mitt nyinnkjøpte 'fargekick' - i følge Signe - som jeg holder på å venne meg til. Signe sa på jobb i dag at hun var veeeeeldig spent på om brettet fortsatt er turkis på mandag. For å si det sånn, dersom det ikke er det kommer jeg ikke, under noen omstendighet, til å innrømme at jeg har vært fremme med malekosten... *ler*


Men hold dere fast nå, jeg liker det faktisk! Jepp, seriøst! Det gjorde seg med en liten fargeklatt og turkis og jeg kan faktisk bli venner. I tillegg til hortensiaen har jeg plassert porselensnorgesglasset mitt, en lyslykt med heklet trekk og favorittlysestaken min fra loppis på brettet. Skåla som hortensiaen er plassert i er fra Perfect Home. Den fikk jeg til jul for halvannet år siden, og endelig er den tatt i bruk. Jeg digger den, men jeg har bare ikke funnet noe å bruke den til - før nå... 


Jeg har landet i sofakroken og her tror jeg at jeg blir sittende utover kvelden. Ingen sprelske planer selv om jeg har prøvd å få noen med på sprell i kveld så da blir det tv-titting på meg. Ikke det aller kjipeste å fylle en fredagskveld med akkurat så det skal nok gå helt fint. *smile* 


Håper alle får en fabelaktig fredagskveld ♥

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Korr fint! Turkis og sjøgrønn e jo nydelige farger, og har mye plass her... ;)

Ha en super fredag, søta! ;)

Puss-puss! Kathrine, rederfrua... ;)

Fjellets datter sa...

Turkis er bare nydelig...så også på dette brettet...og med all den fine stæsjen syntes jeg det passet flott inn til resten.
Ha en fin-fin kveld.
Klem fra Kristin

Signe sa...

Syns det gjor sæ ja, bra 'fargeøvelse' siden det ikkje e så fargerikt at det tippa nån (vanlige *kremt*) folk av pinnen ;)

God fredda!
Signe

Unknown sa...

LOVELY!!!
Elsker brettet, og jeg er veeeeeeldig spent på om ditt fortsatt er blått?!? ;)

Savner deg BIGTIME!!
KLEM