søndag, juni 06, 2010

Litt kjøkkennytt

Jeg har tidligere vist bilde av noe av trøstepremien jeg vant hos Hilde Heimdal, og i dag kommer enda en del av premien her på bloggen. Jeg vant nemlig også en wallsticker som det sto "Spiskammers" på.




Siden vi ikke har spiskammers i Godt Isolert-huset bestemte jeg meg for å sette wallstickeren på den ene kjøkkenskuffen hvor vi oppbevarer tørrvarer. Synes det ble ganske så fint!


Til sist to bilder av flere loppekupp. Et av Norgesglassene får æren av å oppbevare noen av kjøkkenredskapene våre. Håper alle sammen har en flott søndag. :)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Lekkert!Og kjøkkenet ditt er nydelig:)

Randi sa...

Verkeleg flott kjøkken du har! Vart flott med den wallstickeren på kjøkkenskuffen. Og flotte loppekupp du har gjort igjen... Det strykejernet var jo skikkeleg stilig!
Ha ein vakker sundag vidare.
Klems

-Kamilla- sa...

Så flott det ble med stickersen på skuffen :0) Har maken strykejern som jeg kjøpte på loppis i fjor :0) Pent kjøkken! *Klem*
-Kamilla-

Fru Andersen sa...

Kjempefint med stickersen på skuffen der! Lur plassering. Høres ut som om du har hatt en kjekk helg også, Gospelkonsert er jo stas!

Jammen bra du tok vare på den gamle gyngestolen, spennende om du har ekte vare i hus. Kan jo være verd litt og den hadde en fantastisk svingende form! Enig med deg, du bør ikke male den;-)

Ha en flott kveld videre!