søndag, november 02, 2014

Nytt spisebord

Jeg har lenge ønsket meg nytt spisebord. Ikke fordi jeg manglet verken bord eller stoler. Jeg hadde faktisk hele tre spisebord og ikke mindre enn minst 20 stoler så det var ikke akkurat slik at det stod om liv... Nå er det likevel ikke slik at jeg bøtter ut penger på bord og stoler selv om det kanskje kan se slik ut av antallene over her. Bordet som har vært i bruk her ble kjøpt da kjøkkenet var nytt, et av de stod i kjelleren da huset ble kjøpt og et har jeg fått av noen kjenninger. Sistnevnte står på loftet som tegne-, leke- og spillebord til guttene da det ble litt lite til kjøkkenet.
 

Nå er i alle fall nytt bord på plass, og jeg er veldig fornøyd med det. Det nye bordet er et Bjurstadbord fra Ikea, og jeg er veldig fornøyd. Med nytt bord måtte jeg bare ha noen nye stoler også. Det ble fire stykker i første omgang siden jeg måtte se de "live" før jeg eventuelt ville kjøpe flere. Og bare for å ha nevnt det; Ikea sin nettbutikk - I love it ♥ Hvis du ikke visste det så kan du bestille masse småtteri uten at portoen blir skyhøy. Alt avhenger av størrelsen på det du bestiller, og du finner enkelt ut av hva portoen blir med å sette inn postnummeret ditt i "handlekurven". Spisebordet ble for stort, så det har jeg bestilt sammen med noen som bestilte garderobeløsning og baderomsinnredning. Stolene er bestilt via nettbutikken, og det samme er mye annet her i huset *ler*

 
"Trappestolen" foran bordet kjøpte jeg på Ikea sist jeg var i Kristiansand i forbindelse med jobb. Eska gikk akkurat i kofferten *ler* De to hvite stoene er også fra Ikea og det er guttene sine. Disse stolene er bare helt geniale og anbefales på det varmeste. Det er kanskje på sin plass å si at innlegget ikke er sponset av Ikea - jeg er bare  stor fan *ler*
 
Nå skal guttene gjøres klar til bursdagsselskap til ei jente i klassen og mammaen skal bake boller til vi får besøk i ettermiddag. Skikkelig kosesøndag her i huset med andre ord.

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!!!!! :D *måtte se på barnestolene*