søndag, oktober 26, 2014

Godt Isolert ♥ Kähler

Som jeg skrev tidligere i måneden, har jeg fått øynene opp for Kähler, årevis etter alle andre. Sist helg hadde jeg bursdag og da fikk jeg litt nytt. I Sort og hvitt - som er en kombinasjon jeg nettopp har falt for, også dette flere år etter mange andre. Kähler som jeg aaaaaaaaaldri skulle ha, i alle fall ikke i sort og hvitt *ler*
 
 
Se så fint! De står foreløpig plassert på spisebordet. Jepp, jeg har svart spisebord, men det er straks klart for utskifting. Jeg har et nytt stående på vent på Sortland, men må bare få det hentet hjemover - og montert det. Det nye spisebordet er hvitt og jeg har visst jammen meg bestilt sorte stoler. Gleder meg til å se om det blir slik som jeg har tenkt.  

 
Rosene på bildet over er fra Rema, og de kastet jeg i går, tre uker etter at de kom i hus. Overraskende lang "holdbarhet" må jeg si. Nå er det Farmen og sofaen resten av kvelden, før det er klart for ny arbeidsuke i morgen.

2 kommentarer:

Reidun Beate sa...

Hehehe her kjente jeg meg godt igjen. Var så sikker på at jeg aldri skulle ha kähler i hus jeg også, men her sitter jeg med to vaser. Hihi. De er jo så fine! :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sååå fine! :) Her kom det vase i posten i dag, bursdagsgave med lyseblå striper ;)

Vi er like trege vi gitt *ler*