onsdag, september 11, 2013

6 årsfeiring under planlegging

Etter fjorårets "misforståelse" (link) når det gjaldt bursdagstema til guttene var jeg i år veldig tidlig ute og tok opp temaet med ungene i sommer.
 
Meg: I fjor hadde vi jo Bilerbursdag - ka vil dåkker ha når dåkker bi 6 år?
B&N: Biler!!
Meg: Nei, men det hadde vi jo i fjor, bi ikkje det kjedelig da...?
Benjamin: Hmm... kanskje legobursdag, det hadde vært arti!
Nikolai: Nei, det bi sekkert ho mamma å sei at ikkje går an...
Meg: ...!!!
 
 
Ja, så god tro hadde altså Nikolai på meg. Da jeg sa at legobursdag kunne godt gå an så de ut som to små spørsmålstegn og utbrøt "GJØR DET? Har ikkje du bestemt at vi ska ha nåkka anna?" Pfaaff, tenke seg til? Klart det skal bli legobursdag, og nå - tre måneder før feiringa - er det aller meste i hus. Godteposer, kakelys, isbitformer, slips til guttene, store legohoder til potetgull og en hel haug med andre saker.
 

Lurer du på om jeg hadde planlagt noe annet? Njææ, egentlig ikke, men jeg hadde noen tanker om hva det kunne ha vært - lego var ikke en av dem!
 

7 kommentarer:

Theres sa...

Du e den kuleste mammaen. Kan man komme på kurs en gang?

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hehe, Theres - og takk! :)

Unknown sa...

Hei! Så koselig og kreativ blogg! La meg til som følger her jeg. Håper det er greit..? Lykke til med bursdagen da, ser ut til å bli en høydare den altså.

Klem, Anne <3

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du er fantastisk! :D Her har det aldri vært noe temaer...... :P

Barkeblikk sa...

Nei, så herlig! Liker at guttene fikk hakeslepp over en kreativ mamma :) Du er flink! Måtte også inn for å lese om misforståelsen, og det er jo bare helt typisk. Hadde gjort akkurat det samme selv ;-) Fint ble det da til slutt.

Ønsker deg og dine ei fin helg.
Klem fra Monica.

Unknown sa...

You are amazing!!! Hvor har du funnet alt dette kule stæsjet?! Jeg digger det, og jeg digger DEG!! :)
Og savner deg veeeeeeeeeeeldig! Klem♥

Pepperkakefjellet sa...

Det er de kulaste slipsene! Kor har du fått tak i det? Eg skal begynne å jobbe med min gut alt no slik at han også vil ha lego-feiring når han fyller seks (om 6 mnd)