mandag, september 24, 2012

Mandagstema ♥ LENGSEL ♥

Helene som skriver bloggen Alt som er Vakkert har hver uke et mandagstema, og denne mandagen er temaet ♥LENGSEL♥. Jeg har flere ting jeg kunne bidratt med under dette temaet, men det mest nærliggende akkurat nå må være å vise et par bilder fra fergesommeren 2012. Hva er vel mer fascinerende enn Ytre Vestfjorden - enten havet er rolig eller i fullt kok? *smile* 


Både i fjor og i år har jeg brukt et par uker av ferien min på å jobbe ombord på Bilferga Røst - som var sommerjobben min sommer etter sommer gjennom studietida. Etter noen års fergepause var jeg tilbake igjen i fjor da det jeg fikk vite at det var mannskapsmangel... Det bør vel nevnes at jeg meldte meg selv veldig frivillig. Da jeg mønstret av i fjor hadde jeg allerede avtalt å jobbe et par uker i år. *ler* Dersom du vil se bilder fra fergesommeren 2011, kan du klikke HER.

Lengter du etter noe? Isåfall kan du også være med på denne ukas mandagstema


3 kommentarer:

HansHB sa...

Herlig, - både innlegget ditt og jobben! Slikt liker jeg!

Unknown sa...

Flotte bilder og en historie som viser at du er glad i jobben din!! :))

Veronika sa...

LOL, fikk i ihvertfall noen gode og morsomme minna da æ så se bildan. Det va ei arti tid😄
Klem