søndag, september 02, 2012

Gammelt nattbord i all sin prakt

For ei stund siden viste jeg dere en liten sneak-peak på det 'nye' nattbordet mitt. I dag tenkte jeg at det kanskje var på tide å vise det frem i all sin prakt. *smil* For tiden er det plassert i stua, og jeg jobber hardt veeeeldig hardt faktisk med meg selv for å klare å la det bli stående der uten å finne frem malekosten... Farger og jeg går altså ikke veldig godt sammen, men jeg har egentlig ikke lyst til å male dette så derfor blir det værende slik iallefall ei lita stund til.  


Om nattbordet kommer til å hilse på malekosten eller ikke, avhenger også litt av hvor det ender opp etterhvert. Jeg har ikke noe konkret plan om hvor det skal plasseres, men dersom jeg klarer å skaffe til veie ett til som ligner blir de nok plassert på soverommet - som nattbord. *ler* Inntil videre blir det nok flyttet litt rundt sånn etter innfallsmetoden, så får jeg bare vente og se hvor det ender opp til slutt.

Her nytes søndagskvelden i sofakroken mens jeg prøver å gjøre meg klar til ny arbeidsuke. Håper din søndag er fin!

16 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg tror jeg har et helt likt!!! ♥


Fiiiint!

Jannike sa...

kjempefint var det - og du gjør rett i å ikke male. nydelig farge :-D

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ så fint=) Nydelig farge! Eg ville ha beholdt den og latt malekosten brukast på eit anna prosjekt;)

Bringen Blomster sa...

Åh du må ikkje mal, det e helt nydelig i den farga! :)

Synnøve

Signe sa...

Du må ikkje finn på å mal det, det har jo den PERFEKTE mintfarga! *sverme*

fam gab sa...

Det er jo fantastisk, og fargen er bare nydelig!
Det er jo et nett møbel som lett kan flyttes på. Kanskje du finner et som ligner, hvis du er heldig!

Fiiiinuke til deg=)

Mette sa...

En nydelig farge som jeg hadde beholdt. Men du må jo også like det. Syntes jo det passet inn hos deg også jeg da... En superfin blogg du har! Hadde tenkt å prøve de muffinsene som du viste oss i forrige innlegg men kom ikke så langt idag. Men de vil jeg prøve. De så kjempegode ut!

Unknown sa...

DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGG farge!!! Love it:)

Anonym sa...

Så utruligt fint,du må ikkje male det:)
Finny uke til deg!
Klem fra Lillian

solihjartet sa...

Må nok henga meg på dei andre her: Det er veldig fint som det er, veldig sommarleg grønfarge!! :)

(men eg trur den hadde kledd lyseblått òg - hihihi!!)

Klem :)

Anonym sa...

Herlig farge! Du burde ikke male det ;-)
Klem

Monica sa...

Det er nok en grunn til at du egentlig ikke vil male det, behold det slik lenge du, så finner du nok den rette plassen for det til slutt:))

Monica fra Moxas Univers sa...

Åh.. så lekkert! Slike nattbord ønsker jeg meg.. (altså 2 stk.. hihi) Har jakta lenge og når jeg har funnet noe har det enten vært for dyrt eller så har det forsvunnet forann nesa på meg..

Ha en fortsatt fin helg

Klem fra Monica

re:signert sa...

IKKE MAL. Det er så fantastisk når noe ha rett farge og patina. Væøre seg malt eller ikke. Overtok et småbruk ( Villa Bakkan) for 4 år siden og du skl se de lekreste pastellene og transparante fargene vegger og møbnler var malt i. Beholdt MYE. Og angrer ikke et sekund. Det blir så mye mer ekte. Man trenger bare å vaske over med en god varm klut med grønnsåpevann. Mitt rå ; Keep it :-) God søndag til deg og dine. Mvh Signe

Fruehuset sa...

Nyyydelig nattbord:) Likte det kjempe godt, og fargen var jo smashing!

God søndag til deg:)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Så flott dette var og jeg likte fargene utrolig godt, den lysgrønne altså:) herlig!!

Poppet over bloggen din helt tilfeldig:) kost meg, takk takk.

Fin søndag til deg:)